ရန္ကုန္ျမစ္ကမ္း တြင္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈေနသူ မ်ားကုိ ၾသဂုတ္၂၇ရက္ က ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ−ရဲေအာင္သူ/ေအအက္ဖ္ပီ)
ဓမၼေစတီ ေခါင္းေလာင္း ႀကီးကုိ နဂါးမင္း မ်ားက ေရ ေအာက္ တြင္ ဆီမီး ပူေဇာ္ျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ လူမႈကြန္ရက္ အသုံးျပဳသူ မ်ားႏွင့္ ေခတ္လူႀကီး၊ လူငယ္မ်ား အၾကား ရယ္စရာ တစ္ခု သဖြယ္ ေျပာဆိုေ၀ ဖန္ေန ၾက သည္။
နဂါး မ်ားကို ယုံၾကည္ သူႏွင့္ မယုံၾကည္ သူမ်ား ႏွစ္ဖဲြ႕ ကဲြေနၿပီး ကမ္းနား တြင္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈ သူ အမ်ားစု က ေခါင္းေလာင္းႀကီး ျပန္ေတြ႕မည္ ဟု ယုံၾကည္ လက္ခံ ေနၾက ကာ လူမႈကြန္ရက္ အသုံးျပဳ သူ ေခတ္လူငယ္ အခ်ဳိ႕က ဦး ေဆာင္ ရွာေဖြသူ ဦးစံလင္း ၏ ေရေအာက္ တြင္ နဂါးရွိသည္ ဟု ေျပာ ဆုိျခင္း ကို လက္မခံ လုိၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
ေခါင္းေလာင္းႀကီး ကို ၾသဂုတ္ ၉ ရက္မွ စ၍ ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရ အဖဲြ႕၏ ခြင့္ျပဳ ခ်က္ျဖင့္ ဦးစံလင္းေခါင္းေဆာင္ ေသာ အဖဲြ႕ က ျမန္မာ့နည္း၊ ျမန္မာ့ဟန္ (ဂမၻီရနည္း) ျဖင့္ ရွာ ေဖြေနျခင္းျဖစ္ၿပီး ၾသဂုတ္ ၂၆ရက္ေနာက္ဆုံးထား ဆယ္ယူမည္ ဟု ေျပာၾကားထားေသာ္လည္း ၂၇ ရက္ အထိ ဆက္လက္ တုိးခ်ဲ႕ရွာ ေဖြေနျခင္းျဖစ္သည္။
‘‘နဂါးေတြ ကို မယုံဘူး။ ေရ ေအာက္ မွာ ဒီ နဂါးေတြက ကုန္း ေပၚတက္ၿပီး လူေယာင္ ဖန္ဆင္း ႏုိင္တယ္ ဆုိတာ ကိုလည္း မယုံဘူး။ နဂါးေတြ ေအာက္မွာ ရွိရင္ လူေတြ ဒုကၡေရာက္ ကုန္မယ္။ တံငါသည္ေတြ၊ ပင္လယ္ကူး သေဘၤာ၊ ငါးဖမ္းေလွေတြ ဒီနား မွာ အၿမဲျဖတ္ေနတာ’’ဟု ရန္ကုန္ျမစ္ အတြင္း လုံၿခံဳေရး တာ၀န္ယူ ေနသူ တစ္ဦးက ၎၏ အျမင္ကို ေျပာသည္။
အႀကီးဆုံး ေရႊေရာင္ နဂါး မင္းႀကီးႏွင့္ တကြ နဂါး အေပါင္း တုိ႔ က ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းႀကီး ကို အႀကီး အက်ယ္ဆုံး ခမ္းခမ္း နားနား ဆီမီး ပူေဇာ္ေနသည့္ အ တြက္ေၾကာင့္ သတ္မွတ္ရက္ေန႔ ကို သတင္း ထုတ္ျပန္ ရန္ ေနာက္ က်ေနျခင္းျဖစ္ ပါေၾကာင္း ဦးစံ လင္း ၏ေျပာဆိုမႈ အေပၚ မယုံ ၾကည္သူမ်ား က ေ၀ ဖန္ျခင္းျဖစ္ သည္။
ႏွစ္ေပါင္း ၄၀၀ ေက်ာ္ က တည္းက နစ္ျမဳပ္ေနေသာ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းႀကီး ရွိျခင္း၊ မရွိျခင္း ထက္ ဦးေဆာင္ ရွာေဖြသူ ဦးစံလင္း ၏ ဂမၻီရ ဆန္ဆန္ ေျပာဆိုခ်က္ မ်ားကို လက္မခံ ဘဲ ေခါင္းေလာင္းႀကီး ျပန္ ရွာေတြ႕ လုိေသာ ျပည္သူ မ်ား ဂမၻီရ အေတြးအေခၚ မႈိင္းမိ မည္ကို စိုးရိမ္ေၾကာင္း သုံးသပ္သူ အခ်ဳိ႕က ဆုိသည္။
ေခါင္းေလာင္း ရွာေဖြသည့္ ကုန္က် စရိတ္ကို က်ပ္သိန္းႏွစ္ေထာင္ နီးပါး မွန္းထားၿပီး ဆက္လက္ တိုးခ်ဲ႕ ရွာေဖြမည့္ ၁၇ ရက္ အတြက္ ကုန္က် စရိတ္မ်ားအား မည္သူ က တာ၀န္ ယူမည္ ကို ျပန္ၾကားေရး အဖဲြ႕က ထုတ္ေဖာ္ မေျပာ ၾကားေသးေပ။
ျပန္ၾကားေရး အဖဲြ႕ သို႔ လာ ေရာက္လွဴဒါန္း သူ ၈၀ ေက်ာ္ ရွိၿပီး အလွဴေငြမ်ား ကို အမ်ားျပည္သူ သိေအာင္ လက္ တေလာေၾကညာ ေပးျခင္း မရွိဘဲ ဘဏ္တြင္ အပ္ ထားေၾကာင္း သာ ေျဖၾကားထား သည္။
ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းႏွင့္ နဂါးမင္း မပတ္သက္ႏုိင္ ဘဲ နဂါး မင္း ပူေဇာ္သည္ ဆုိသည္ ကို အယုံ အၾကည္ မရွိေၾကာင္း၊ မြန္ ႐ိုးရာ နတ္ မ်ားတြင္လည္း နဂါး မရွိ ေၾကာင္း မြန္ သမုိင္းသုေတသန အ သင္း တဲြဖက္ အတြင္းေရးမွဴးး ႏုိင္ရဲ ေဇာ္ က ဆုိသည္။
‘‘နဂါး ဆုိတာ တ႐ုတ္ နဂါး ကို ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး။ ေျမြက ႀကီး သြားရင္ နဂါးျဖစ္တယ္။ လူ ေတြ ငါးပါးသီလ လုံလား၊ ေလာ က မွာ လူေတြ မျမင္ႏုိင္တဲ့ အရာ ေတြ ရွိတယ္’’ ဟု ကမ္းစပ္ တြင္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈ သူ သံဃာေတာ္ တစ္ပါးက မိန္႔ၾကားသည္။
ေသာင္တူးစက္ မွ သဲမႈတ္ ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ေရငုပ္ သမား ငါးဦး အဖဲြ႕ကလည္း ႏွစ္ဖဲြ႕ ခဲြ၍ ေရငုပ္ ရွာေဖြေနမႈ မ်ားကုိ ၾသဂုတ္၂၇ ရက္ တြင္ ပိုမို လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း သဲသမၺာန္ သမားမ်ား ကေျပာ သည္။
‘‘ေပၚတူဂီ ငဇင္ကာ သေဘၤာ ပ်က္တယ္။ ေခါင္းေလာင္းေတြ ယူသြားတယ္ ဆိုတဲ့ အေထာက္ အထားရွိ တယ္။ ေခါင္းေလာင္း က်တယ္။ မက်ဘူး ဆိုတာေတာ့ ခုိင္မာတဲ့ အေထာက္ အထား မေတြ႕ေသးဘူး။ အဲဒီ အခ်က္ကို သမုိင္းပညာရွင္ေတြ အၾကား အျငင္းပြားေနဆဲ ပဲ’’ဟု သမုိင္းသုေတသန ပညာရွင္ ေဒါက္တာ ထြန္းထြန္းဦး က မွတ္ခ်က္ေပးဖူးသည္။
‘‘နတ္ေမး၊ ဘာေမးနဲ႔ ဆုိရင္ ေတြ႕မွာေတာင္ မဟုတ္ဘူး။ သမုိင္း အေထာက္ အထားေတာင္ တစ္မ်ဳိး စီျဖစ္ေနေတာ့ ေသခ်ာ ေလ့လာရဦး မွာ။ သုေတသန လုပ္ ရဦးမွာ’’ဟု စာေရးဆရာ ခ်စ္စံ ၀င္းက ေျပာဆုိဖူး သည္။
ဓမၼေစတီ ေခါင္းေလာင္းႀကီး ဟု ယူဆ ရေသာ အရာကို ဆလုံ လူမ်ဳိး ေရငုပ္ သမားမ်ား က စမ္း မိ ထားၿပီး သံမဏိ ႀကိဳးျဖင့္ ခ်ည္ တုပ္ေနသည့္ သတင္း မ်ား ကမ္းစပ္ တြင္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈ သူမ်ား အၾကား ထြက္ေပၚေနၿပီး ညေန ၄ နာရီေနာက္ပိုင္း ကမ္း လုံးညႊတ္ မွ် လူမ်ား လာေရာက္ ၾကည့္႐ႈေနၾကသည္။
ဧရာ၀တီျမစ္ ၏ အနည္ ပို႔ခ် မႈ ႏႈန္းမွာ ႏွစ္ ၁၀၀ ၾကာ တုိင္း ျမစ္ ၏ အေရွ႕ဘက္ သို႔ သုံးမုိင္ တုိး၍ ပို႔ခ်ေန၍ ယခုႏွစ္ ၄၀၀ ရွိ သြား ေသာအခါ ျမစ္၏ ပို႔ခ် မႈမွာ ၁၂ မုိင္ ျဖစ္သြား သျဖင့္ ေခါင္းေလာင္း ႀကီးမွာ ကုန္းေပၚ (သို႔မဟုတ္) ေျမႀကီးထဲ (သို႔မဟုတ္) ေရထဲ တြင္လား ဆိုသည္မွာ အလြန္ပင္ မွန္းရခက္ေၾကာင္း ဦးခ်စ္စံ၀င္း က ျပည္တြင္း မီဒီယာတစ္ခု အား ယခု ရက္ပိုင္း အတြင္း ေျပာၾကားထား သည္။
ေဇေႏြထြန္း
From...7Day Daily
No comments:
Post a Comment