*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Sunday 10 August 2014

ေအာ္တိုဂီယာ အေၾကာင္း သိေကာင္းစရာ ( သိသူေက်ာ္သြား မသိသူေဖာ္စား )



ျမန္မာႏိုင္ငံ ကားေလာက အေျပာင္းအလဲ ကုိ-၀င္ေရာက္ လာတာ-ခု-မွ-၂-ႏွစ္ေက်ာ္-၃-ႏွစ္အတြင္းေလာက္ ပဲရွိပါေသးတယ္-- အမ်ားဆံုးေရာက္လာတဲ့ ကားမ်ား က-ေအာ္တုိဂီယာ--ကားမ်ားပါ ။
သူတို႔နဲ ႔ပတ္သက္တဲ့-အေခၚအေ၀ၚေလးမ်ား ကိုလည္း-တတ္ႏိုင္ သေလာက္ အတိအက် သိထားေစခ်င္ တယ္ ။ 


ဂီယာ ထုိးပံု နည္းစနစ္ ကုိလည္း-စနစ္တက် သိထားေစခ်င္ လုိ႔ပါ-

P = Parking position---> [ ကားရပ္နားထားေတာ့မယ္ ဆုိရင္--ဒီေနရာကို ဂီယာ တံေျပာင္းထားပါ--သုိ႔မွသာ- ကားေသာ့ ကုိျဖဳတ္လို႔ ရပါမယ္--ဒီေနရာ မေရာက္မခ်င္း-ေသာ့ခြ်တ္လို႔ မရပါ-
 

စတတ္တာ ဆိုတဲ့--စက္ႏိုးလို႔ ရႏိုင္မယ့္ေနရာ တစ္ခုပါ-ဟန္းဘရိတ္ဆြဲ စရာမလိုေအာင္-ကားဘီးမ်ား ကိုလည္း ခ်ဳပ္ၿပီးသားျဖစ္ေနပါ လိမ့္မယ္]


R = Reverse position---> [ ျမန္မာျပည္က လူတိုင္း နီးပါးေခၚေနၾကတဲ့-Back Gear--ပါ----ကား-နည္းပညာ မွာေတာ့-ဘက္ဂီယာ ဆုိတာ မရွိပါ- -လည္ႏိုင္တဲ့ အရာတစ္ခုခု ကိုေနာက္ျပန္ လွည့္ေပး လို႔-Reverse-လို႔ အတိ အက်ေခၚလိုက္ ပါတယ္

ေသခ်ာ သတိ ထားၾကည့္ပါ- -ကားကေနာက္ ကိုျပန္လွည့္ သြားတာ မွ မဟုတ္တာ--ဘီးေတြ ကိိုေျပာင္းျပန္ -ျပန္လည္ ခိုင္းလိုက္ တာေလ-]

N = Neutral position---> [ျမန္မာျပည္က လူတုိင္း နီးပါးေခၚေနၾက တဲ့-ဂီယာ ဖရီး ဆုိတာၾကီးေပါ့-တစ္ခ်ိဳ႔  စက္ျပင္မ်ား ကိုယ္တိုင္-Normal-လို႔ေခၚၾကျပန္ေသး တယ္-
 

ဒီေနရာမွာ- ဘာ ဂီယာမွ မရွိေတာ့-လြတ္လြတ္ လပ္လပ္ၾကီးျဖစ္ေန လို႔-ဖရီးျဖစ္ေနတာ ကို-အတင္းေမြး စား စကား ယူသံုးရင္းနဲ႔-၁၀၀-မွာ-၉၉-ေယာက္ေလာက္ ခုထိ-အမွားမွတ္-အမွတ္ မွားေနၾကတာပါ-
 

-ကားေ၀ါဟာရ မွာဖရီး ဆုိတာကို မသံုးပါဘူး-အရွိန္ေျပာင္း- Gear Position အမ်ိဳးမိ်ဳး ရွိေနေပမယ့္-
-ဒီေနရာမွာ ဂီယာတံကုိ ထားလိုက္ရင္--ဘယ္္ေနရာကို မွမေရာက္ပဲ--ၾကားမွာ ပဲေနလို႔- Neutral-လို႔ေခၚထား ပါတယ္-တစ္နည္းအားျဖင့္-ဘက္မလိုက္ဘူးေပါ့--
 

နမူနာ-->ပါတီေခတ္ တုန္းက- ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ လြတ္လပ္၍ တက္ၾကြၿပီး-ဘက္မလိုက္ေသာ ၀ါဒ-နဲ႔-ၾကားေနႏိုင္ငံ အျဖစ္-Neutral Policy-ကို-က်င့္သံုးေသာေၾကြး အထူဆံုးႏိုင္ငံျဖစ္သည္ ဟု-ေၾကြးေၾကာ္သံ ကို-သတင္းစာထဲ မွာၾကားဘူးေနၾက-ဒီစကားလံုး ပါ-]

D = Drive position---> [ ဒါကေတာ့ ရွင္းပါတယ္--Drive --ဆိုတာေမာင္းႏွင္ေတာ့မယ့္ အခ်ိန္မွာ သံုးပါတယ္-ဂီယာ နံပါတ္ အခ်က္ေရ ရွိသေလာက္-ေနာက္ဆံုး ဂီယာ အထိ အရွိန္နဲ႔ လိုက္ၿပီး-အလိုက္ သင့့္ေျပာင္းေပး ပါလိမ့္မယ္-]

2 = 2 speed ---> [အမ်ားဆံုး အရွိန္ေျပာင္း-၂-ခုပဲ ခ်ိန္းေပးပါမယ္ တဲ့--ဒီေနရာမွာ ဂီယာ စထိုးၿပီး ထြက္ လည္း ရပါတယ္-ဘာထုိး ထိုး-စထြက္ မွာ-1-နဲ႔ပဲ စထြက္မွာပါ -
 

အရွိန္ ရလာရင္-ေနာက္တစ္ခ်က္ ထပ္ခ်ိန္းေပးမယ္--ဒါပါပဲ--ေတာင္တက္တဲ့ လမ္းမ်ိဳးမွာ-သံုးသင့္ တယ္- -ေျမျပန္႔မွာ -ေမ့ထိုး မိရင္-ကား ကလည္းေတာ္ေတာ္ေျပးေပမယ့္ မလိုအပ္ပဲ ဆီစားျခင္းကို ခံရပါမယ္-]

L = Low speed ---> [အနိမ့္ဆံုး- ဂီယာပါ--ဘုရားစူး -မုိးၾကိဳးပြတ္--No.1--ဆိုတဲ့-ဂီယာတစ္ခ်က္ ပဲေျပာင္းေပးထား ပါတယ္--အရွိန္ ဘယ္ေလာက္ေရာက္ေရာက္-- ဒါပါပဲ--ဒါပါပဲ---အမတ္ေစာက္ ဆံုးေတာင္တက္တဲ့ အခါ--ဆင္းတဲ့ အခါသံုးေပးရပါတယ္-

-ေနာက္ၿပီး-ဗြက္နစ္လို႔ ရုန္းတဲ့ အခါ မလုပ္မျဖစ္ လုပ္ရပါတယ္- -တစ္ခ်ိဳ႔ ကားေလးေတြ မွာ-B--လို႔ေျပာင္း သံုးပါတယ္-basic-ပဲ လို႔နားလည္ လိုက္ပါ-]

ေအာ္တုိ ဂီယာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ေတာ့--မသိမျဖစ္ သိထားဘို႔--ေနာက္ထပ္ေျပာစရာ-၂-ခု မကက်န္ေသး တယ္--
 

ကားေ၀ါဟာရ မွာ--ဂီယာတံ လို႔မေခၚ ပါဘူး---ကုတ္ သေဘာမ်ိဳး-အတံ-ျဖစ္ေနလို႔--လီဗါ-လို႔ေခၚ ပါတယ္---ဒီမွာေတာ့--စက္ကုိ အရွိန္ျမွင့္တဲ့ ဟာကို-လီဗါ တဲ့--
 

ေျခေထာက္နဲ ႔နင္းမွ ကားကိုေျပးခိုင္းတဲ့ အရာက--အမွန္ေတာ့--acceleration pedal --လို႔ေခၚပါတယ္--ဒီလိုေျပာၿပီး ကားျပင္ ခို္င္းရင္--ဘယ္သူမွ နားမလည္ ၾကလို႔- စိတ္ထဲက အဲ့လိုေခၚ--ပါးစပ္ကေတာ့--လီဗါလို႔ေခၚလိုက္ပါ--
 

ဂီယာတံ ကေတာ့--အမွန္-က-ဂီယာေဘာက္ ကို ထိုးထားတဲ့ အတံမို႔ေခၚလိုက္တာ-နဲနဲေတာ့ သဘာ၀ က်ေပမယ့္---အရွိန္ အမ်ိဳမ်ိဳးေျပာင္းကာ ထုတ္လႊတ္ေပးေနတဲ့- Transmission --ဆိုတဲ့ -ထုတ္လႊတ္ မႈျဖစ္စဥ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကို-ေျပာင္းေရႊ႔ခုိင္း တဲ့--shift ---ဆုိတဲ့ စကားကုိ သံုးေပးထားတဲ့--ကုတ္ေမာင္းတံၾကီး--Lever--အားလံုး ကုိေပါင္းေခ ၚမွ- ပိုမုိျပီးျပည့္စံုလို႔---ဂီယာတံ ကုိ-- ပုံက် ပန္းက်-စတိုင္ နဲ႔--ကြ်န္ေတာ့္-ကားက--Transmission Shift Lever ကသိပ္ထုိး လို႔မေကာင္းလုိ႔ၾကည့္ေပးပါ ဆုိၿပီး--စက္ဆရာ ကုိေျပာၾကည့္ လိုက္ပါလား--
 

အြမ္--လို႔ျပန္ေျပာသံ ၾကားရမယ္----စိတ္တိုတဲ့ ဆရာနဲ႔ေတြ႔ရင္ လည္း-သူကုိင္ေနတဲ့ ဂြ-နဲ႔ေကာက္ေပါက္ တာ ခံရ လိမ့္မယ္--ဒါကိုလည္း--သိသာ သိေစ-- အသံ မထြက္မိၾကေစ နဲ႔--စိတ္ထဲ ကေတာ့--ဒီ အတိုင္းေျပာ--ပါးစပ္ကေတာ့--ဂီယာတံ--လို႔ပဲ-ငပိသံနဲ႔-ပယ္ပယ္ နယ္နယ္ တြယ္လိုက္ပါ--
 

ေအာ္တိုဂီယာ-မ်ားမွာ မပါမျဖစ္ ပါေနက်-ဘုေသးေသး--ေလးတစ္ခု ရွိေသးတယ္---အနီ သို႔မဟုတ္ အျခား အေရာင္ နဲ႔လည္း ရွိတတ္တယ္--
 

ဒါေလး ကိုေတာ့--အတိ အက်--Shift Lock ---လုိ႔ေရးထားတယ္---ဒါေလးက--ေအာ္တိုဂီယာ တတ္ ကားမ်ား-စက္ႏႈိးလို႔ မရပဲျဖစ္ျဖစ္-ဘက္ထရီေဒါင္းေနတဲ့ အခါပဲျဖစ္ ျဖစ္--ကားကုိ တြန္းရေတာ့ မယ္-ေရႊ႔ ရေတာ့မယ္ ဆုိပါစို႔--

ဒီအခ်ိန္မွာ ဂီယာတံ ကုိ--P --ေနရာ မွၾကိဳက္ရာ တစ္ခုခုကိုေရႊ႔ ဘို႔အေရးေပၚလက္နဲ ႔ျဖဳတ္ခိုင္းတဲ့-မင္ႏူရယ္ေလာ့ ပါပဲ-
 

အေရးေပၚကားေရႊ႔ဘို႔ အတြက္-လက္-တစ္ဘက္နဲ႔ ဘုေလးကုိ အရင္ႏွိပ္-ျပီးရင္ လည္း-က်န္တစ္ဘက္ နဲ႔-
ဘု-ၾကီးကုိလည္းႏွိ ပ္ၿပီး--N--ေနရာကို သာေျပာင္းလိုက္ ပါ--ၾကားေနေပၚလစီေလ-ေအာ္ေမ့ လုိ--ေသာ့ ကုိေတာ့--စတတ္ မႏိုးခင္ေနရာ အထိဖြင့္လိုက္ ရတယ္-ဘရိတ္ ကုိလည္း ကလပ္လုိ သေဘာ ထားၿပီးနင္း ထားအံုး-
 

-ဒါမွ လိုအပ္တဲ့-မဂၢနက္ေတြ-ကက္ေတာက္ေတြ ပြင့္သြားမွာ-ဘု-ၾကီးက-Release--ျပန္လုပ္ႏုိင္ မွာေလ-
အဆန္း တစ္ခုေျပာ ပါ့မယ္-စက္ရပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ မ်ိဳးမွာ-ေအာ္တိုဂီယာ မွာ-P-ေနရာ တစ္ခုပဲ ကားကုိ ခ်ဳပ္ ထားပါတယ္---
 

P-ေနရာ ကေန-က်န္-ေနရာ တစ္ခုခု ကိုေျပာင္းထားၿပီး--ကားကို တြန္းၾကည့္ရင္--ကား ကေရြ႕ပါတယ္-R-ေရာက္ေန လည္း-ဖရီး--
D--ေရာက္ေနလည္း-ဖရီး--
2-မွာထားလည္းဖရီး--ဒီသေဘာမ်ိဳးပါ--စက္ႏိုး မွ-သက္ဆိုင္ရာ အလုပ္ကုိ လုပ္ပါတယ္---

စက္ေသေနရင္--သူတုိ႔လည္းေသေနတယ္ေပါ့---အသက္ မ၀င္ပါ--စက္ႏႈိိးရင္ေတာ့ အသက္၀င္ မွာပါ-
ဒီေတာ့--ဒီေနရာေတြ မွာ-ဂီယာတံေရာက္ေနရင္--စက္ႏႈိး မရေအာင္လုပ္ေပးထား ပါတယ္---
အဓိက---

P--ဆိုတဲ့ေနရာရယ္----
N--ဆုိတဲ့ဖရီး-ရယ္--မွာဂီယာတံ ရွိမွ--စတတ္တာ-ခလုပ္ကုိ ဖြင့္ေပးပါတယ္---ေတာ္လိုက္တာ--
မယံုရင္ စမ္းၾကည့္----
 

တစ္ခ်ိဳ႔ မ်ား-ကားကုိေမာင္းလာရင္း နဲ႔--ဆိုေတာ့--D--မွာေပါ့---လမ္းမွာ အခ်စ္နဲ႔ေတြ႔ေတာ့--အခ်စ္ေရ-ေနလို႔မွေကာင္းရဲ႕ လား---ဘာညာ ကြိကြ-ရပ္ စကားေျပာေတာ့--ဆီကုန္မွာ စိုးလုိ႔- ဘရိတ္နင္း လ်က္နဲ႔-ေသာ့ပိတ္ စက္ရပ္ လိုက္ပါတယ္---ၿပီးမွ စက္ျပန္ႏႈိးၾကည့္ေတာ့--စတတ္တာ လိုင္းေအာက္ သြားပါၿပီ--D-ဆုိိတဲ့ေနရာ မွာ ရွိေနလ်က္ ကုိး--
 

ေစာေစာက- ဖြန္ေၾကာင္ေန မိေတာ့-ျပာျပာ သလဲျဖစ္--ေနာက္ကား ကလည္း-ဟြန္းတီးေတာ့ --ေျခမကုိင္မိ လက္မကိုင္မိ နဲ႔--ဟင္းန္ဘရိတ္ကို ဆြဲၿပီး-- နီးစပ္ရာ-ကို ပလိစ္ဟက္ပ္ မီး--လုပ္ၾကပါအံုးဗ်ာ--ခု-စက္ႏႈိးလို႔ မရေတာ့ဘူး--ဘက္ထရီေဒါင္းသြားတာ ထင္ပါရဲ႕--ဆုိၿပီး--ဘက္ထရီ နဲ႔ေထာက္ႏႈိုးဘုိ႔ ထိၾကိဳးစားၾက ပါတယ္-
 

ဒါေတြက-တစ္ကယ္ၾကံဳဘူး တဲ့ျဖစ္ရပ္မ်ားစြာ ထဲကတစ္ခုပါ--
တစ္ခိ်ဳ႔က မီးပြိဳင့္မွာ-ဆီစားမွာ စိုးလို႔-ဘရိတ္နင္းလ်က္ စက္သပ္--D-မွာေတာ့ ထုိးလ်က္ပဲ--မီးစိမ္းေတာ့ျပ န္ႏႈိုးၾကည့္--အထက္ ကေျပာတဲ့ျဖစ္စဥ္ အတုိင္းပါပဲ--ေျပာမယံု-ၾကံဳဘူးမွသိလိမ့္မယ္---
 

တစ္ခ်ိဳ႔ ကလည္း--ဂီယာ ကုိ--N-မွာ ဖရီးရိုက္တယ္ ဆုိၿပီး-ထား--ဟင္းန္ဘရိတ္ ကုိ ဆြဲၿပီး ကားရပ္ ---ေသာ့ ခြ်တ္ လို႔--မရေတာ့ ပါဘူးရွင့္-လုပ္ၾကပါအံုး--ဆုိၿပီးေသာ့ျပင္ ကုလားလည္း သြားေခၚကာေသာ့ခြ်တ္ ခိုင္း တဲ့ အျဖစ္္လည္းေတြ႔ဘူးတယ္---
 

ဒီေတာ့ အျပီးသတ္ အမိန္႔ ခ်မွတ္လုိက္မယ္---
၁-ကားရပ္ရင္-----P- မွာ အျမဲထား--- ဟင္းန္ဘရိတ္-ထမင္းဘရိတ္ကုိ ဆြဲထားတဲ့ အက်င့္ ကိုေတာ့ မေမ့တတ္ရင္ေတာ့ လုပ္--အမွန္က-ေနရာ တကာ ဟင္းန္ဘရိတ္ မလုိဘူး--ကုန္းဆင္း ကုန္းတက္ မွာ ကားၾကာၾကာ ရပ္မွ လိုတယ္----


ဟင္းန္ ဘရိတ္-ျပန္ျဖဳတ္ ဘို႔ေမ့ တတ္တယ္--တစ္ခ်ိဳ႔-ဟင္းန္း ဘရိတ္က---လက္နဲ႔ မခ်ေတာ့ဘူး- -ေျခေထာက္ နဲ႔ ခ်ဘို႔ ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္နား က--ေပါင္ၾကိဳေပါင္ၾကား နားမွာ-ေျခနင္းျပားေသးေသးေလး နဲ႔ထားၾကတယ္--
 

က်န္တဲ့ ရိုးရုိးလက္ကိုင္ နဲ႔ထားတ့ဲ ဟာလည္း-ထုိင္ခံု -၂-ခံုၾကားေပမယ့္--က်ဳပ္ လည္းေမ့တတ္တယ္-ခင္ဗ်-
 

၂-ဆီ ကုန္မွာ စိုးလို႔--ဆုိၿပီး မီးပြိဳင့္ မွာ စက္မသတ္္ နဲ႔ --- စက္သတ္ ထားရင္ေတာင္-- P-မွာ ထားလိုက္--အာရံု မ်ားစြာ နဲ႔ျပန္ႏႈိးရင္ ခ်က္ခ်င္းႏိုးမယ္--ခုေခတ္မွာ- လက္ကိုင္ ဖုန္း ဖက္ရွင္ ကိစၥမ်ား ကိုလည္း ထည့္ေျပာေပးရေသးတယ္---N--မွာ ထားလည္း ရတာပဲလို႔--ျပန္ မေျပာနဲ႔-ဘရိတ္နင္း မထား ရင္ေနာက္ျပန္ ကားလိမ့္မယ္-
 

၃-ကားေပၚတက္ တာနဲ႔----ဘရိတ္ကို အရင္နင္း--ေသာ့ထည့္--ဒီ အတုိင္းႏႈိး--လီဗါ နင္းစရာ မလိုဘူး--Idle Speed--ဆုိတဲ့-စလုိး အပတ္ေရ ကို-ဂါဗနာ ဆုိတဲ့-အရာ မ်ားက ခင္ဗ်ား အစား လုပ္ေပး လိမ့္မယ္--
 

၄-ဘရိတ္ က--ကလပ္ အလုပ္ ကုိ ပါ လုပ္ေနတယ္-ဆိုတာ-ခင္ဗ်ား မွတ္ထားပါ----ပိုင္ပုိင္ႏိုင္ႏိုင္ နင္းထားမွ လိုခ်င္တဲ့-ေနရာကုိ ထိုးႏိုင္မွာ--
 

၅-ရိုးရိုး-AT-ဂီယာ တံေပၚ က-ဘုၾကီး ကုိ--ခ်ဳပ္ထားတဲ့ ဟာေတြ ကိုျပန္ေျဖ ဘို႔--Release Button--လုိ႔ေခၚတယ္-- ဒါကိုႏွိပ္ၿပီးေနာက္ ကို စေရႊ႔ လိုက္ရင္--တီ-တီ-တီ-လိုၾကား လိမ့္မယ္--အဲ့ဒါ-ဘက္ဂီယာ-အႏၱရာယ္ရွိ လို႔ အသံေပးေနတာ--

အသံ ၾကားလိုက္ရင္-ဘုကုိ မႏွိပ္နဲ႔ေတာ့-ဒီအတုိင္း သာသာယာယာ-ေနာက္ ကို-တစ္ဆင့္ ထပ္ေရႊ႕ၾကည့္--N--ဆိုတဲ့ ခင္ဗ်ားတုိ႔ေျပာေနက် ဖရီး--ဘု-နွိပ္စရာ မလိုဘူး--ေနာက္ထပ္ေရႊ႕ၾကည့္--ကားစေမာင္းမယ့္--D--ကုိေရာက္ပါၿပီ---ဘရိတ္ကို စလႊတ္ၾကည့္-ကလပ္ၾကြ သလိုျဖစ္သြား လုိ႔--ကားက စေရြ႕ၿပီေပါ့-ေရွ႔ ကိုေမာင္းေန သ၍-ဘု-ၾကီး ကိစၥ ကိုေမ့ထားလိုက္----D-ကေန-ေအာက္ဘက္-2-ကိုလည္း--ဒီ အတုိင္းေရႊ႕---ရတယ္---L-အထိေတာ့ မရပါ---
 

ဘုနဲ ႔တားထား ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ--မ၀င္သင့္ တဲ့-ေနရာကို ၀င္သြားမွာ စိုးလုိ႔ပါ--L-- ကေတာ့--လံုး၀ ရပ္လ်က္ျဖစ္စဥ္ နီးပါးမွာ အသံုးလို မွ--ဘု-ၾကီးႏွိပ္ၿပီး ထုိးရမွာ--
 

ဥပမာ--ေတာင္တက္--ေတာင္ဆင္း-----ဗြက္နစ္---တဲ့ အခါမ်ိဳး--
၆-D--ကေန-ဆီစား သက္သာေအာင္-ဖရီးရိုက္ခ်င္ ပါသလား--တက္စီမင္း အေပါင္းသူေတာ္ေကာင္းတို႔---ဘု-ၾကီး မႏွိပ္ပဲ-ဒီအတိုင္းေရွ႔ကုိ ပို႔လိုက္-- N--ေရာက္သြားမယ္---ျပန္ေမာင္းခ်င္ ရင္--ဒီအတိုင္း ပဲ-ေနာက္ ကိုျပန္ ပို႔-D--ျပန္ေရာက္မယ္--အတို ဆံုးေျပာမယ္--ဘုၾကီးကုိ အားတိုင္းယားတိုင္း-အျမဲႏွိပ္ၿပီး--ဂီယာ မ်ိဳးစံု ကုိ ထိုးေနတဲ့ သူမ်ား--ခုက စလို႔ သတိခ်ပ္ၾကပါ--
 

ဘုၾကီး ကုိ-ကားလံုး၀-ရပ္သြားမွ စဥ္းစားပါ--မ၀င္ သင့္တဲ့ေနရာ ကို-လြယ္လြယ္ ကူကူ မ၀င္ေအာင္ တားထား ပါတယ္ ဆုိတာ--
D-နဲ႔ေမာင္းေနရင္း--ဘုကုိႏွိပ္ၿပီးေရွ႔ကို ပို႔လုိက္တယ္ ဆုိပါစို႔--အားလြန္ သြားရင္---N_ေနရာေက်ာ္ တာနဲ႔--R-နဲ ႔စေတြ႔မယ္---R_-ေနရာေက်ာ္ရင္--P-ထိေရာက္သြား လိမ့္မယ္--
ဒါကိုေတာ့--မ်က္စိ မွိတ္ၿပီး ယံုလုိက္ပါ--ေယာင္လုိ႔ေတာင္ သြား မစမ္းပါနဲ႔--
ဘာမဆို-ကြ်မ္းက်င္မႈ -ဟူသည္ ၾကိမ္ဖန္ မ်ားစြာေလ့က်င့္ျခင္းမွ ရရွိလာသည္--ဆုိတဲ့-စကားေလး ကိုႏွလံုးသြင္းကာ--ၾကိဳတင္ခါ-အခ်ိန္ ရသေလာက္-ဇာတ္တိုက္ ခါေလ့က်င့္ျခင္း အားျဖင့္--မိမိတို႔ရဲ႕--Driving- Skill---ေလးမ်ားကုိ တုိးတက္ေအာင္ေလ့က်င့္ ထားဘို႔--တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္အပ္ပါေၾကာင္း--


ကား မိတ္ေဆြမ်ား ကို ခင္မင္လ်က္--ကိုသက္-

 ေ၀ၿဖိဳး
From...သတင္းေပါင္းစံု

No comments:

Post a Comment