ယာဥ္ေၾကာ ႐ႈပ္ေထြး က်ပ္တည္းေန သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တစ္ေနရာ ( ဓာတ္ပံု − ေဂ်ေမာင္ေမာင္(အမရပူရ)
ရန္ကုန္တိုင္း တြင္ တကၠစီ မ်ားျပားေနၿပီျဖစ္၍ တင္သြင္း ရန္
ရပ္နား လိုက္ၿပီ ဆိုေသာ္လည္း ကား အေရာင္းျပခန္း မ်ား အတြက္ တင္သြင္းခြင့္
ေတာင္းဆိုေပးသြားမည္ ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္း ေရာင္း ၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန မွ
သတင္း ရရွိသည္။
ကား အေရာင္းျပခန္း ပိုင္ရွင္ မ်ားက Free ပါမစ္ျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ေပးရန္ စီးပြားကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန သို႔ ေတာင္းဆို လာ၍ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ထံ တရား၀င္ စာေရး ေတာင္းဆိုမည္ ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္က ေျပာသည္။
‘‘ရတာ၊ မရတာေတာ့ တစ္ပိုင္းေပါ့။ ေတာင္းဆို လာတာ ဆိုေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ကို ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ စာေရးၿပီးေတာ့ တင္ျပေတာင္းဆို ေပးသြားပါမယ္’’ ဟု ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္ က ေျပာသည္။
တကၠစီ တင္သြင္းမႈ သည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြက္ မ်ားျပားေန သျဖင့္ တင္သြင္းခြင့္ ရပ္နား ထားၿပီ ဟု ကုန္သြယ္ေ ရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန မွ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ကား အေရာင္း ျပခန္း ပိုင္ရွင္ မ်ားကို အပ္ကုန္ စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈေပၚ တြင္ တကၠစီ အစီး ၃၀ စီ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳ ထားေသာ္လည္း Free ပါမစ္ျဖင့္ တကၠစီ တင္သြင္းခြင့္ ထပ္မံရႏိုင္ ရန္ ျမန္မာ့ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ ထုတ္လုပ္ေရးႏွင့္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းမွ ျပဳလုပ္ ေသာ အသင္းသား စံုညီ အစည္း အေ၀းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္း ဖံြ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈ အမ်ိဳးသား အဆင့္ အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြး ပဲြ တြင္ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္ထံ ေတာင္းဆို လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
တုိင္းေဒသႀကီး ၏ ေထာက္ခံခ်က္ျဖင့္ တကၠစီ မ်ား တင္သြင္းခြင့္ ခ်ထားေပးေနၿပီး လူတစ္ဦးခ်င္း အေနျဖင့္ ရွိၿပီးသား တကၠစီ ယာဥ္မ်ား အတြက္သာ ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္း ဖ်က္သိမ္း မႈျဖင့္ ေပးေနသည္။
ရန္ကုန္တိုင္း အတြက္ တိုင္း ေဒသႀကီးေထာက္ခံ ခ်က္ျဖင့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မွ စကာ ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ ခ်ေပး ထားေသာ တကၠစီ စီးေရ မွာ ၁၃၀၀၀ နီးပါး ရွိေနၿပီျဖစ္ၿပီး ယာဥ္အိုေဟာင္း စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳ လိုက္သည့္ ယာဥ္ မွာလည္း ၁၃၀၀၀ ေက်ာ္ ရွိရာ စုစုေပါင္း တကၠစီ စီးေရ ၂၆၀၀၀ ေက်ာ္ ရွိေနၿပီဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ဌာနမွ သိရသည္။
ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္းျဖင့္ တင္သြင္း သည့္ ကားမ်ား မွာ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး တစ္ခုတည္း အတြက္ မဟုတ္ေသာ္ လည္း အမ်ားစု မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သာ ၀င္ ေရာက္ေျပးဆဲြေန ၍ ရန္ကုန္ အတြက္ တကၠစီ စီးေရ မွာ အလြန္မ်ား ေနၿပီ ဟု ကုန္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ဒုၫႊန္ၾကားေရးမွဴးးခ်ဳပ္ ဦးမင္းမင္း က ေျပာသည္။
သိမ့္သိမ့္စိုး
From...7DAY Daily
ကား အေရာင္းျပခန္း ပိုင္ရွင္ မ်ားက Free ပါမစ္ျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ေပးရန္ စီးပြားကူးသန္း ၀န္ႀကီးဌာန သို႔ ေတာင္းဆို လာ၍ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ထံ တရား၀င္ စာေရး ေတာင္းဆိုမည္ ဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္က ေျပာသည္။
‘‘ရတာ၊ မရတာေတာ့ တစ္ပိုင္းေပါ့။ ေတာင္းဆို လာတာ ဆိုေတာ့ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ကို ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ စာေရးၿပီးေတာ့ တင္ျပေတာင္းဆို ေပးသြားပါမယ္’’ ဟု ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္ က ေျပာသည္။
တကၠစီ တင္သြင္းမႈ သည္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြက္ မ်ားျပားေန သျဖင့္ တင္သြင္းခြင့္ ရပ္နား ထားၿပီ ဟု ကုန္သြယ္ေ ရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန မွ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ကား အေရာင္း ျပခန္း ပိုင္ရွင္ မ်ားကို အပ္ကုန္ စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္းမႈေပၚ တြင္ တကၠစီ အစီး ၃၀ စီ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳ ထားေသာ္လည္း Free ပါမစ္ျဖင့္ တကၠစီ တင္သြင္းခြင့္ ထပ္မံရႏိုင္ ရန္ ျမန္မာ့ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ ထုတ္လုပ္ေရးႏွင့္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းမွ ျပဳလုပ္ ေသာ အသင္းသား စံုညီ အစည္း အေ၀းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္း ဖံြ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈ အမ်ိဳးသား အဆင့္ အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြး ပဲြ တြင္ ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီး ဦး၀င္းျမင့္ထံ ေတာင္းဆို လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
တုိင္းေဒသႀကီး ၏ ေထာက္ခံခ်က္ျဖင့္ တကၠစီ မ်ား တင္သြင္းခြင့္ ခ်ထားေပးေနၿပီး လူတစ္ဦးခ်င္း အေနျဖင့္ ရွိၿပီးသား တကၠစီ ယာဥ္မ်ား အတြက္သာ ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္း ဖ်က္သိမ္း မႈျဖင့္ ေပးေနသည္။
ရန္ကုန္တိုင္း အတြက္ တိုင္း ေဒသႀကီးေထာက္ခံ ခ်က္ျဖင့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မွ စကာ ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ ခ်ေပး ထားေသာ တကၠစီ စီးေရ မွာ ၁၃၀၀၀ နီးပါး ရွိေနၿပီျဖစ္ၿပီး ယာဥ္အိုေဟာင္း စနစ္ျဖင့္ တင္သြင္း ခြင့္ျပဳ လိုက္သည့္ ယာဥ္ မွာလည္း ၁၃၀၀၀ ေက်ာ္ ရွိရာ စုစုေပါင္း တကၠစီ စီးေရ ၂၆၀၀၀ ေက်ာ္ ရွိေနၿပီဟု စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ဌာနမွ သိရသည္။
ယာဥ္အို ယာဥ္ေဟာင္းျဖင့္ တင္သြင္း သည့္ ကားမ်ား မွာ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး တစ္ခုတည္း အတြက္ မဟုတ္ေသာ္ လည္း အမ်ားစု မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သာ ၀င္ ေရာက္ေျပးဆဲြေန ၍ ရန္ကုန္ အတြက္ တကၠစီ စီးေရ မွာ အလြန္မ်ား ေနၿပီ ဟု ကုန္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ဒုၫႊန္ၾကားေရးမွဴးးခ်ဳပ္ ဦးမင္းမင္း က ေျပာသည္။
သိမ့္သိမ့္စိုး
From...7DAY Daily
No comments:
Post a Comment