ယခုႏွစ္ ဒုတိယ သံုးလပတ္ တြင္ Xiaomi ၏ စမတ္ဖုန္း တင္ပို႔ေရာင္းခ် မႈသည္ ၿပိဳင္ဘက္ Samsung Electronic ကုမၸဏီ ထက္ သာလြန္ ခဲ့ေၾကာင္း ေစ်းကြက္ သုေတသန အဖြဲ႕ Canalys မွ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
၎သည္ အလ်င္ အျမန္ တိုးတက္ လာသည့္ တ႐ုတ္ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ တြင္ Samsung ကို ပထမဦးဆံုး အႀကိမ္ ေနာက္ေကာက္ ခ်ႏိုင္ခဲ့ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။
လြန္ခဲ့သည့္ တစ္လခန္ ႔က Samsung သည္ ဒုတိယ သံုးလပတ္ အျမတ္ေငြ ၇.၁ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္း ခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ၎သည္ ကုမၸဏီ အတြက္ သံုးႀကိမ္ဆက္ အျမတ္ေငြ က်ဆင္း ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပ ခဲ့သည္။
တ႐ုတ္ေစ်းကြက္ တြင္ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ျပင္းထန္ လာျခင္းသည္ ကုမၸဏီ ၏ အျမတ္ေငြ က်ဆင္း လာျခင္း၏ အေၾကာင္း အရင္းျဖစ္ေၾကာင္း Samsung က ဆိုခဲ့သည္။
Canalys ၏ အစီရင္ခံစာ အရ Xiaomi ၏ ဒုတိယ သံုးလပတ္ စမတ္ဖုန္း တင္ပို႔ေရာင္းခ် မႈသည္ ရွယ္ယာ ၁၄ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ ေစ်းကြက္ ကို ဦးေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ Samsung သည္ Lenovo Group Limited ႏွင့္ အတူ ေစ်းကြက္ ရွယ္ယာ ၁၂ ရာခိုင္ႏႈန္း စီ ပိုင္ဆိုင္ ခဲ့သည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒုတိယ သံုးလပတ္က ၅ ရာခိုင္းႏႈန္းသာ ရိွခဲ့သည့္ Xiaomi ၏ ေစ်းကြက္ ရွယ္ယာသည္ တစ္ႏွစ္ ထက္ တစ္ႏွစ္ ပိုမိုျမင့္တက္ လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယခုႏွစ္ ပထမ သံုးလ ပတ္တြင္ Samsung သည္ ေစ်းကြက္ ရွယ္ယာ ၁၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ စမတ္ ဖုန္း ေစ်းကြက္ ကို ဦးေဆာင္ခဲ့ၿပီး Xiaomi က ၁၀.၇ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ Lenovo က ၁၁ ရာခိုင္ႏႈန္း သာရိွ ခဲ့သည္။
Xiaomi သည္ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ သည့္ စမတ္ဖုန္း မ်ားကို သက္သာ သည့္ ေစ်းႏႈန္းျဖင့္ ေရာင္း ခ် ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္ အတြင္း အက်ိဳးေက်းဇူး မ်ား ရရိွလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ Samsung ၏ စြမ္းေဆာင္ ရည္ျမင့္ Galaxy ဖုန္းမ်ား ကို ေဒၚလာ ၅၀၀ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေနခ်ိန္ တြင္ Xiaomi က ေနာက္ဆံုးေပၚ Mi4 စမတ္ဖုန္း ကို ေဒၚလာ ၃၂၀ ျဖင့္သာ ေရာင္းခ်ခဲ့သည္။
Ref: SlashGear
Internet Journal
From... Myanmar Online News
No comments:
Post a Comment