*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Sunday 18 August 2013

သီခ်င္းငွက္နဲ႔ေဝးသြားေသာအခါ


သီခ်င္းငွက္နဲ႔ေဝးသြားေသာအခါ

                                                                                                           
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ဝႆန္မုိးက သည္းသည္းမည္းမည္း ႐ြာေနတယ္။ စေနမုိး ထင္ပါရဲ႕။ စေနေန႔ ႐ုံးပိတ္ရက္လည္းျဖစ္၊ မုိးကလည္း ေစြေနေတာ့ အသြားအလာ ရွင္းေနတယ္။ သတင္းသမားေတြလည္း တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ မဆုံျဖစ္ၾကဘူး။ ေန႔လည္ပုိင္းမွာ သတင္းသမား ေဇယ်ာျမတ္ခုိင္က ေျပာလာတယ္။ ကုိငွက္ (ထူးအိမ္သင္) ဆုံးသြားၿပီ။ ေစာေစာေလးတင္ကပဲတဲ့။

ခုတေလာ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လုိ စိတ္ကူးအႀကံနဲ႔ သတင္းမွာ ေကာလာဟလေတြ ထုတ္လႊင့္ေနၾကသလဲ မသိဘူး။ အဆုိေတာ္ ဘယ္သူ ဘယ္သူေတာ့ ဆုံးသြားၿပီဆုိတာ တစ္ေယာက္မကဘူး။ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္။ ေစ်းထဲမွာ ရပ္ကြက္ထဲမွာ ပ်ံ႕ႏွံ႔ေနတယ္။ ႏုိင္ငံျခား ေရာက္ေနတဲ့ အဆုိေတာ္ တစ္ေယာက္ေတာင္ ပါလုိက္ေသးတယ္။ သတင္းသမား တစ္ေယာက္အဖုိ႔ သတင္းဆုိတာ ၾကားတာ သတင္းမဟုတ္ဘူး။ ျမင္တာမွ သတင္းမွန္တယ္ ဆုိတာရွိတယ္။ ေသခ်ာတဲ့ သတင္းတစ္ပုဒ္အတြက္ သတင္းျဖစ္ေပၚရာ ေဒသ၊ အေျခအေန၊ ျဖစ္စဥ္ေတြကုိ တိတိပပသိရေအာင္ ကုိယ္တုိင္ (သုိ႔မဟုတ္) ဆက္သြယ္မႈ လုိင္းေၾကာင္းကေန အတည္ျပဳ စုံစမ္းၾကရတာ၊ ခုေတာ့ သတင္းသမား အခ်င္းခ်င္းေျပာတာ။ ယုံၾကည္ေလာက္တဲ့ သတင္းျဖစ္ေနေတာ့ ႐ုတ္တရက္ အံ့အားသင့္ၿပီး စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတယ္။ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ သတင္းသမား ဘဝတစ္ေလွ်ာက္မွာ ေမြးေန႔ အမွတ္တရ ကြယ္လြန္ျခင္း အတြက္ အမွတ္တရ မေရးခဲ့ဖူးပါဘူး။

ဒီတစ္ခါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားတဲ့၊ ခင္မင္တဲ့ မိတ္ေဆြ ကုိထူးအိမ္သင္ အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ဆုံျဖစ္ခဲ့ဖူးတဲ့ သူ႔အေၾကာင္း သတင္း တစ္ပုဒ္၊ စာတစ္ပုဒ္ ေရးသားလုိပါတယ္။


ကုိထူးအိမ္သင္၊ ေက်ာင္းနာမည္ (ေက်ာ္ျမင့္လြင္) ကုိ ဧရာဝတီတုိင္း ၿမိဳ႕ေတာ္ ပုသိမ္မွာ (၁.၇.၁၉၆၃) ရက္က ေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။ အဘ ဦးထြန္းျမင့္ (က်န္းမာေရးအရာရွိ) နဲ႔ အမိ ေဒၚျမရင္ (သူနာျပဳဆရာမႀကီး) တုိ႔ရဲ႕ သားသမီး (၆)ဦးအနက္ သားႀကီး ၾသရသ ျဖစ္ပါတယ္။ ေမြးခ်င္း ေမာင္ႏွမေတြမွာ ထူးအိမ္သင္ (ေက်ာ္ျမင့္လြင္)၊ မခင္မုိးရီ၊ ကုိဥာဏ္စုိး၊ မႏြယ္နီခင္၊ ေမာင္ေအာင္မ်ိဳးဟိန္း၊ မင္းဆုမြန္ တုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ မူလတန္း ပညာကုိ ပုသိမ္ၿမိဳ႕ အမွတ္ (၂၀) အ-မ-က မွာ စတင္ ပညာသင္ၾကားခဲ့ၿပီး အ-ထ-က(၃) ကေန အထက္တန္း ေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး (၁၉၇၉-၈၀) ခုႏွစ္မွာ ဧရာဝတီတုိင္း ေဒသေကာလိပ္ ပုသိမ္သုိ႔ တက္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ (၁၉၈၁) ခုႏွစ္မွာ မြန္ျပည္နယ္ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕သုိ႔ မိသားစုနဲ႔ လုိက္ပါေျပာင္းေရႊ႕ခဲ့ၿပီး ေမာ္လၿမိဳင္ တကၠသုိလ္မွ ႐ုကၡေဗဒဘာသာျဖင့္ ဘြဲ႕ရရွိခဲ့ပါတယ္။ ေမာ္လၿမိဳင္ ၿမိဳ႕မွာ ဂီတဆရာ ဦးေအာင္စုိး(KC,Francis) ထံမွ ဂီတပညာနဲ႔ ဂီတသေကၤတ မ်ားကုိ စနစ္တက် သင္ယူခဲ့ပါတယ္။ (၁၉၈၆) ခုႏွစ္မွာ ပထမဆုံး ေတးအယ္လ္ဘမ္ (နာရီေပၚမွ မ်က္ရည္စက္မ်ား) အမည္နဲ႔ ေတးသံသြင္းခဲ့ၿပီး ဂီတလမ္းေၾကာင္းေပၚမွာ ေအာင္ျမင္တဲ့ ေတးေရးသူ၊ ေတးသံရွင္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ပုသိမ္က ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြက သူ႔ကုိ (ကုိဘဲဥ) လုိ႔ေခၚၿပီး၊ အရြယ္ေရာက္ၿပီး ကဗ်ာေတြ၊ သီခ်င္းေတြ ေရးေတာ့ (သွ်ပ္မွဴးေက်ာ္)တဲ့။ ဂီတေလာက ေရာက္ေတာ့ (ကုိငွက္) လုိ႔ ေခၚၾကပါတယ္။ ကုိထူးအိမ္သင္ဟာ (၁၉၈၂) ခုႏွစ္က (လင္းထက္) ကေလာင္အမည္နဲ႔ ရႈမဝ ရုပ္စုံမဂၢဇင္းမွာ ဝထၳဳတုိကုိ ပုံႏွိပ္ေဖာ္ျပျခင္း ခံရတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ရန္ကုန္၊ ကမာ႐ြတ္ၿမိဳ႕နယ္၊ စံရိပ္ၿငိမ္ (၆)လမ္း၊ ဂ်ပ္ဆင္ရိပ္သာ အနီးက ကုိေမာင္ေမာင္၊ မၾကည္ၾကည္ဝင္းတုိ႔ရဲ႕ ေဘာ္ဒါေဆာင္မွာ ပုသိမ္သားေတြ စုၿပီး အေဆာင္ငွားေနၾကတယ္။ အဲဒီမွာ ပုသိမ္ေကာလိပ္မွာ တက္ခဲ့ဖူးတဲ့ ဆရာေအာင္ေဝးနဲ႔ ျပန္ဆုံတယ္။ မနက္စာကုိ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ဦးခ်စ္ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာ ေသာက္၊ ညေနစာကုိ ဟင္းတစ္မယ္ျဖစ္ေအာင္ ပုိက္ဆံ စုၿပီး ခ်က္စားၾကရတယ္။ အသက္အႀကီးဆုံး ျဖစ္တဲ့ ကုိေအာင္ေဝးက ပင္တုိင္ ထမင္း၊ ဟင္းခ်က္ရတယ္။ မနက္စာ တစ္နပ္ကေတာ့ ျဖစ္သလုိ ႀကံဳ သလုိပဲ အဆင္ေျပသလုိ စားလုိက္ၾကတာပဲ။ မနက္စာ ငတ္တဲ့ ရက္လည္း မနည္းေတာ့ဘူး။ မေအာင္ျမင္ေသးတဲ့ အႏုပညာသမားဘဝေတြေလ။ ျမန္မာတစ္ျပည္လုံးမွာ တစ္ဦးတည္း ျမန္မာစာ ခရက္ဒစ္ထြက္ခဲ့တဲ့ ကဗ်ာဆရာ ေအာင္ေဝးဟာ တကၠသုိလ္ဂုဏ္ထူးတန္း၊ မဟာတန္း တက္ရင္း ဂုဏ္ထူးတန္းက တပည့္ေလးေတြ စာသင္ေပးရင္း သူတုိ႔က တစ္ပတ္တစ္ခါ ေစ်းဝင္ဝယ္လာေပးလုိ႔ ဟင္းေကာင္း ေကၽြးေကာင္း စားၾကရတယ္။ ေနာက္ပုိင္း ကုိထူးအိမ္သင္ ျဖစ္လာမယ့္ (လင္းထက္) ကလည္း ေမာ္လၿမိဳင္ ျပန္သြားတယ္။ ဆရာေအာင္ေဝးကလည္း ေျမာင္းျမၿမိဳ႕ကုိ ျပန္သြားတယ္။ ဒီလုိနဲ႔ လြမ္းစရာ စံရိပ္ၿငိမ္၊ ဂ်ပ္ဆင္ရိပ္သာကုိ စြန္႔ခြာခဲ့ၾကတယ္။

(၁၉၈၆) ခုႏွစ္ တစ္ေန႔မွာ ဟုိင္းလတ္ ဘတ္စ္ကားေပၚ ေျပးတက္ေတာ့မယ့္ ထူးအိမ္သင္က သူ႔သီခ်င္းေခြ သြင္းေနၿပီ။ မၾကာခင္ ထြက္ေတာ့မယ္ဆုိၿပီး သီခ်င္းေခါင္းစဥ္ အရွည္ႀကီးကုိ ႐ြတ္ျပတယ္၊ (ဆရာ ၿငိမ္းေက်ာ္ ဝထၳဳေတြလုိ နာမည္အရွည္ႀကီး) ပလက္ေဖာင္းေပၚက က်န္ေနတဲ့ ဆရာေအာင္ေဝးက “မင္းရဲ႕ ေခါင္းစဥ္ႀကီးက ရွည္လြန္းတယ္ကြ။ (နာရီေပၚမွ မ်က္ရည္စက္မ်ား) လုိ႔ ေပးလုိက္ကြာ။ မွတ္မိလြယ္တာေပါ့” လုိ႔ ေျပာလုိက္တယ္။ ေခြထြက္ေတာ့ အစ္ကုိ ခ်စ္ခင္တဲ့ ဆရာေအာင္ေဝး ေျပာတဲ့အတုိင္း ေခါင္းစဥ္တပ္ထားတာကုိ ဝမ္းသာစြာ ေတြ႕ရတယ္လုိ႔ ဆရာေအာင္ေဝးက မွတ္မွတ္ရရ ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေသာင္တင္ၿပီး အေမနဲ႔ ေဝးေနတဲ့ သားတစ္ေယာက္ ဘဝကုိ ခက္ခဲပင္ပန္းစြာ ျဖတ္ေက်ာ္ေနရတာ ၾကားေတာ့ ေမာ္လၿမိဳင္ကုိ ျပန္ေခၚတယ္။ အေမက “သား ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ၊ ဘာလုပ္ခ်င္တာလဲ” တဲ့။ “အေမ ကၽြန္ေတာ္ အဆုိေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တယ္” ဆုိေတာ့ ရွိစုမဲ့စု ေငြႏွစ္ေသာင္း ထုတ္ေပးလုိက္တယ္။ အဲဒီ ေငြႏွစ္ေသာင္းကုိ ပုိက္ၿပီး ဂီတေလာကနဲ႔လည္း အဆက္အသြယ္မရွိေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္က လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ နာမည္ႀကီးေနတဲ့ ACES ေတးဂီတအဖြဲ႕က ေခါင္းေဆာင္ (ဦးစုိးေအာင္) ကုိ ၃၄လမ္း၊ စံပယ္ဦးေတးသံသြင္းနားမွာေတြ႕တယ္။ အေဖာ္ပါလာတာက ကုိျမင့္မုိးေအာင္။ “ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာသံစဥ္ သီခ်င္းသြင္းခ်င္တယ္” လုိ႔ တီးဝုိင္းသြားငွားေတာ့ ဘယ္လုိ ျမန္မာသံစဥ္လဲ မင္းေအာင္လုိ သံစဥ္လား။ ခုိင္ထူးလုိ သီခ်င္းသံစဥ္လား” လုိ႔ ေမးတယ္။ ဒီလုိလည္း မဟုတ္ဘူး ဆုိေတာ့ တီးဝုိင္းကလူေတြ ေတာ္ေတာ္စိတ္ညစ္သြားတယ္တဲ့။ တစ္ကယ္ တီးခတ္ သီဆုိတဲ့ အခါက်မွ သူတုိ႔နဲ႔ မတူဘဲ သီးျခား တစ္လုိင္းထြက္လာလုိ႔ တီးဝုိင္းကလည္း ဝမ္းသာ အားေပးၾကတယ္။ သီခ်င္းေခြ (မာစတာတိပ္) ကေတာ့ သြင္းၿပီး သြားခဲ့ေပမယ့္ တိပ္ေခြေတြ ထပ္ပြားဖုိ႔၊ ေၾကာ္ျငာဖုိ႔၊ ကက္ဆက္ဘူး၊ ကာဗာအဖုံး႐ုိက္ဖုိ႔ ျဖန္႔ခ်ီခေတြ မရွိတာနဲ႔ ၆ လေလာက္ လက္ထဲ ေသာင္တင္ေနခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔ေငြငါးေထာင္ ထပ္ထုတ္ၿပီး ကုိယ္တုိင္ လုိက္လုပ္ေတာ့မွ ေခ်ာေခ်ာေမာေမာ သီခ်င္းေခြ ထြက္ခဲ့ၿပီး တစ္ေခြတည္းနဲ႔ ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္ လုိ႔ ဒုတိယသီခ်င္းေခြ (ေမွာ္ဆရာအိပ္မက္) မထြက္ခင္ (၁၉၈၇) ခုႏွစ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ (ယခင္ဘားလမ္း) မဟာဗႏၶဳလပန္းၿခံလမ္း (အထက္)က ပန္းႏုလဝန္း ေတးသံသြင္း အေပၚထပ္ခုိးေလးမွာ သြားေရာက္ ေတြ႕ဆုံ ေမးျမန္းစဥ္က ကုိထူးအိမ္သင္ ေျပာျပခဲ့ဖူးပါတယ္။ သူ႔ ပထမဆုံး ေခြသြင္းစဥ္တုန္းက ပုသိမ္၊ေမာ္လၿမိဳင္၊ ပဲခူးက အေပါင္းအသင္း ေရာင္းရင္းေတြက စက္ဘီးေပါင္၊ ဆြဲႀကိဳးေပါင္ၿပီး ရန္ကုန္ လုိက္အားေပး ၾကတာ။ အသံသြင္းခန္းမထဲမွာ လူ ၃၀ ေလာက္ သူ႔ေဘးမွာ ဝုိင္းေနလုိ႔ ဂီတာတီးတဲ့ ဇာလ်မ္းက စိတ္ဆုိးၿပီး အျပင္ထြက္သြားလုိ႔ အေပါင္းအသင္းေတြကုိ အျပင္ထြက္ခုိင္းၿပီး ကုိဇာလ်မ္းကုိ ျပန္ေခ်ာ့ရေသးသတဲ့။ မေအာင္ျမင္ေသးခင္ ဘဝေတြက စိတ္ဓာတ္က်ရင္ ေတးေရး သုခမိန္လႈိင္ရဲ႕ “လူငယ္ေလးတစ္ဦး” ဆုိတဲ့ သီခ်င္းကုိ ဂစ္တာနဲ႔ ဆုိေလ့ရွိပါသတဲ့။

၁၉၉၂ ခုႏွစ္က ရန္ကုန္ အမ်ိဳးအသားကဇာတ္႐ုံမွာ ထူးအိမ္သင္ ေမြးေန႔ ၃၀ေျမာက္ (ပုလဲရတု)ကုိ သူ႔အေမ၊ ဂီတအေပါင္းအသင္း၊ ေတးခ်စ္သူ ပရိသတ္မ်ားနဲ႔ ႐ုံျပည့္႐ုံလွ်ံ ေအာင္ျမင္စြာ တင္ဆက္ႏုိင္ခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔ေတးခ်စ္ ပရိသတ္ေတြ ရင္မွာ ပီတိမ်ားနဲ႔ တသသ အမွတ္ထင္ထင္ က်န္ရစ္ခဲ့ဖူးတယ္။ ေနာက္ပုိင္း ႏွစ္ ၄၀ ျပည့္ ေမြးေန႔ပြဲကုိေတာ့ မလုပ္ေတာ့ပါဘူး။ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္ကေန (၁၄-၈-၂၀၀၄) ေန႔အထိ ၁၈ ႏွစ္တာ ဂီတခရီးမွာ ေတးအယ္လ္ဘမ္ ၁၃ ခု ထြက္ရွိခဲ့ပါတယ္။ (နာရီေပၚမွ မ်က္ရည္စက္မ်ား၊ ေမွာ္ဆရာအိပ္မက္၊ သက္ၿငိမ္၊ အတၱပုံေဆာင္ခဲ့မ်ား၊ အၾကင္နာအိပ္မက္၊ အရင္အတုိင္း၊ စကားလုံးမရွိတဲ့ေကာင္းကင္၊ ထူးအိမ္သင္ Unplugged Live၊ ၿမိဳ႕ျပလေရာင္တမ္းခ်င္း၊ အေမ (သုိ႔မဟုတ္) ေမတၱာေတာ္ဘြဲ႔၊ ဝင္႐ုိးစြန္းမီး၊ အစိမ္းေရာင္ရက္စြဲမ်ား၊ တစ္ေန႔စာ အလြဲမ်ား) ျဖစ္ပါတယ္။

ပုသိမ္ ေဒသေကာလိပ္မွာ အတူတူ တက္ျဖစ္ခဲ့တဲ့၊ ကဗ်ာေတြ သီခ်င္းေတြ ေရးေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ျမင့္မုိးေအာင္ (ကုိျဖဴေဖြး) ကုိ “စကားလုံး မရွိတဲ့ ေကာင္းကင္” အေခြအတြက္ ယုံၾကည္စြာနဲ႔ ေရးခုိင္းၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကုိ ေခၚယူခဲ့တယ္။ ေတးေရးသူျဖစ္ဖုိ႔ မရည္ရြယ္ခဲ့တဲ့ ကုိျမင့္မုိးေအာင္ တစ္ေယာက္ သူနဲ႔တြဲရင္း ေတးေရးသူ တစ္ေယာက္အျဖစ္ ေအာင္ျမင္လာခဲ့တာလုိ႔ ကုိျမင့္မုိးေအာင္(ကုိျဖဴေဖြး) က ေျပာျပပါတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ မႏၲေလးၿမိဳ႕မွ VEC ပညာ့ရိပ္သာမွာ (၁၀) တန္း ေအာင္တဲ့ လူငယ္ေတြကုိ ဂုဏ္ျပဳ အခမ္းအနားလုပ္ေတာ့ ရန္ကုန္က ထူးအိမ္သင္နဲ႔ ေဟမာေနဝင္းတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ သီဆုိဖုိ႔ စီစဥ္ခဲ့တယ္။ ကုိထူးအိမ္သင္နဲ႔ သူ႔အေမကုိ ေသာၾကေန႔ညေန ရထားနဲ႔ တင္ေပးလုိက္တယ္။ ေဟမာေနဝင္းက ပြဲက်င္းပမယ့္ တနဂၤေႏြေန႔မနက္ ေလယာဥ္နဲ႔မွ လုိက္ႏုိင္မယ္ဆုိလုိ႔ လက္မွတ္တစ္ေစာင္ ၈၀၀ က်ပ္တန္ကုိ ၁၅၀၀ ေပးၿပီး လုိက္ဝယ္တာ မရလုိ႔ စူပါ႐ုဖ္ကားနဲ႔ မႏၲေလးကုိ ၈၀၀၀ က်ပ္ေပးၿပီး စေနည ၁၀ နာရီက ထြက္တဲ့အခါ မႏၲေလးကုိ ေနာက္ေန႔ တနဂၤေႏြေန႔လည္ ၁၂ နာရီမွ ေရာက္တယ္။ အဲဒီလုိ ေဟမာေနဝင္း ေရာက္မလာေသးခ်ိန္မွာ ထူးအိမ္သင္ဟာ သီခ်င္းအပုဒ္ ၃၀ ေက်ာ္ကုိ Shell တီးဝိုင္းနဲ႔ ဆုိရင္း ေစာင့္ေနရဖူးတယ္။

ထူးအိမ္သင္ဟာ ဂီတကုိ အ႐ူးအမူး ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး ခင္တြယ္သူမုိ႔ ႏုိင္ငံျခားက လာေရာက္ ေဖ်ာ္ေျဖ တင္ဆက္တဲ့ ျပင္သစ္၊ ဂ်ပန္၊ ဂ်ာမဏီ တီးဝုိင္းေတြရွိရင္ စထရင္း၊ ဟုိတယ္နီကုိးလ္၊ အင္းလ်ားလိတ္၊ ဆီဒုိးနား ဟုိတယ္ေတြမွာ နားေထာင္ေလ့ရွိၿပီး ပညာဆည္းပူး တတ္သူ ျဖစ္တယ္။ ယုိးဒယား၊ ၾသစေၾတးလ်၊ အေမရိကန္ ႏုိင္ငံေတြကုိ ဂီတေျဖေဖ်ာ္ပြဲအတြက္ ခရီးသြားခဲ့ဖူးပါတယ္။

သူဟာ ေဟာလုိဂစ္တာ၊ လွ်ပ္စစ္ဂစ္တာ၊ ေလမႈတ္ တူရိယာ၊ ပကားရွင္းေတြကုိ စနစ္တက် တီးခတ္ႏုိင္စြမ္း ရွိသူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ လိဒ္၊ ရစ္သမ္၊ ေဘ့စ္ ဂစ္တာေတြကုိလည္း ႀကံဳသလုိ တီးတယ္။ သူ႔ကုိ စင္ျမင့္ေဖ်ာ္ေျဖပြဲအတြက္ အခေၾကးေငြ ျမင့္ျမင့္မားမား ေပးေပမယ့္ ဆုိခ်င္မွဆုိၿပီး တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ မေပးရဘဲ သူေက်နပ္ရင္လည္း ေက်ေက်နပ္နပ္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ပါဝင္သီဆုိေလ့ရွိတယ္။

စင္ျမင့္ ဂီတပြဲ အခ်ိဳ႕မွာ သူ႔နာမည္ မေၾကာ္ျငာထားေပမယ့္ ဆုိခ်င္ရင္ စိတ္ပါလက္ပါ ဆိုေလ႔၇ွိတယ္။ သူဟာ အေမနဲ႔ သမီးငယ္ေလးကုိ အင္မတန္ ခ်စ္သူပါ။ အၿမဲတမ္း ဦးစားေပးေလ့ ရွိတယ္။ အေမကုိလည္း ဂုဏ္ျပဳ သီခ်င္း ေရးဆုိခဲ့ဖူးတယ္။ သူနဲ႔ ေမာင္ေမာင္ ေဇာ္လတ္တုိ႔ ေပါင္းၿပီး မဟာဝီရ အုိဗုဒၶ ဆုိတဲ့ သီခ်င္းနဲ႔ မဇၨ်ိမပဋိပဋာ အလယ္ အလတ္ က်င့္စဥ္လမ္း” ကုိ လူငယ္ထုၾကားမွာ လမ္းျပေပးခဲ့တယ္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ ျမန္မာ နဲ႔ မေလးရွား၊ ၾသစေတးလ်၊ အဂၤလန္ႏုိင္ငံေတြမွာ ျပသမယ့္ လူမင္းရဲ႕ “က်န္စစ္မင္း” ဇာတ္ကား ဇာတ္ဝင္သီခ်င္းနဲ႔ ဒါ႐ုိက္တာ ၾကည္ျဖဴသွ်င္ရဲ႕ “အရိမဒၵနပူရ၏ မဟာေအာင္ပြဲ” ဇာတ္ကားမွာ ဇာတ္ဝင္ခန္း အျဖစ္ မဟာဝီရ အုိဗုဒၶ သီခ်င္းမ်ား ပါဝင္တာမုိ႔ အမွတ္တရ ျဖစ္ေစဦးမွာပါ။

လင္းလက္ ေတာက္ပေနဆဲမွာပဲ ကုိထူးအိမ္သင္ဟာ (၁၄.၈.၂၀၀၄) စေန ေန႔လယ္ (၁၁း၄၀) နာရီအခ်ိန္မွာ သုခကမာၻ အထူးကုေဆးခန္းမွာ သူ႔ခ်စ္တဲ့ မိသားစုနဲ႔ ေတးခ်စ္သူ ပရိသတ္ကုိ စြန္႔ခြာသြားခဲ့ပါၿပီ။ ကြယ္လြန္ခ်ိန္မွာ ဇနီး မသြယ္သြယ္ေထြးနဲ႔ သမီးငယ္ မိကြန္ေထာ တုိ႔ က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ေနာက္ဆုံးခရီးကုိ မိသားစု၊ ေတးခ်စ္ပရိသတ္၊ ဂီတ အသုိင္းအဝုိင္းမွ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲစြာ လုိက္ပါပုိ႔ေဆာင္ ေပးခဲ့ၾကပါတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ေရေဝးသုႆန္မွာ ဂူသြင္း သၿဂႋဳဟ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူျမတ္ႏုိးတဲ့ သီခ်င္းရဲ႕ ဂီတ သေကၤတမ်ားကုိ ေက်ာက္ျပားထြင္းထုၿပီး အုတ္ဂူမွာ တပ္ဆင္ ထားမယ္လုိ႔ သူ႔မိသားစု၊ ဂီတမိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက ေျပာျပ ပါတယ္။

သူအႏွစ္သက္ဆုံး ကဗ်ာေလးကေတာ့

အိပ္မက္သည္ သူ၊ သူသည္ အိပ္မက္၊ အိပ္မက္သည္ အသက္ျဖစ္ေစ၊
ေဆာင္းဦးလွ်င္ ႏွင္းႂကြင္း၏၊ အခ်စ္ႂကြင္းေစ၊ ျမတ္ႏုိးျခင္း ႂကြင္းေစ၊
ေမတၱာ ႂကြင္းေစ၊ ခ်စ္ျခင္း အားျဖင့္ …
                                       ထူးအိမ္သင္
တဲ့။


                                                                                    ေႂကြလြင့္သြားတဲ့ ကုိထူးအိမ္သင္သုိ႔ မွတ္မွတ္ရရ
                                                                                                          ေအာင္က်ည္စုိးျမင့္ (ANA)


ကိုထူးအိမ္သင္ ၇ဲ႔ ဘ၀ ၿဖတ္သန္းခဲ႔သမွ် အမွတ္တ၇ေလးၿဖစ္လို႔ ၿပန္လည္မွ်ေ၀တင္ၿပေပးလိုက္ပါတယ္..

                                                                                   ကိုေက်ာ္ၾကီး

No comments:

Post a Comment