*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Monday 24 March 2014

Apple (iPhone ios ) ID Account Free ဖြင့္နည္းေလးပါ


ေအာက္မွာ ပုံေတြနဲ့အတူ တစ္ဆင့္ျခင္းျပေပးထားပါတယ္ ။

ပံုေတြ ကေတာ့ မလွပါဘူး ။ က်ေနာ္ Photoshop အားနည္းလို႔ပါ ။

ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း)'s photo.




 ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း)'s photo.










ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း)'s photo.

 ေမာင္(စြယ္စံုက်မ္း)'s photo.



ျမန္မာနိုင္ငံကလည္း လိုင္းေကာင္းရင္ ဒီနည္းနဲ့ဖြင့္ရပါတယ္ခင္ဗ်ာ ။
သိၿပီးသားလူမ်ား ခြင့္လြွတ္ပါ။
 
-ေပသီး

No comments:

Post a Comment