ဂ်ပန္နိုင္ငံလုပ္ အဲကြန္း RBE ရထားတြဲ
ဆိုင္းျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေအာက္ တိုဘာ ၅ရက္ သို႔မဟုတ္ ၆ရက္ တြင္ စတင္ကာ
ေငြက်ပ္၄၀၀ ျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္း ေဌးက ''ဒီ RBE
ရထားတြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ကို ဒီဇယ္ ၇၅ ဂါလန္ ကုန္ၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ရထား တစ္
ေခါက္ေျပးရင္ကို က်ပ္တစ္သိန္း ရႈံးပါတယ္။ ဒီအတြက္ကာမိေအာင္ စီးနင္းခ က်ပ္
၄၀၀ ယူတာပါ''ဟု စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္ရန္ကုန္ဘူ တာႀကီး စခန္းသာဧည့္ေဂဟာ၌
ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဝန္ႀကီးက ဆက္လက္ၿပီး အဆိုပါ RBE
ရထားတြဲဆိုင္းျဖင့္ ရန္ကုန္-က်ိဳက္ထိုခရီးစဥ္ ေျပး ဆြဲရာတြင္ က်ပ္ ၃၅၀၀
က်သင့္ ၿပီး ယင္းခရီးစဥ္၏ သုံးပုံတစ္ပုံ ခန႔္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား
လမ္းပိုင္းတြင္ ေငြက်ပ္ ၄၀၀ သာ ေကာက္ခံ ထားေၾကာင္း၊ ရထား တြင္ ပါဝင္ေသာ
ဝန္ေဆာင္မႈ အားလုံးကို စီးနင္းသူမ်ားအတြက္ အျပည့္အဝ ေပးထားေၾကာင္း ေျပာသည္။
အဆိုပါအဲကြန္းရထားတြဲ ဆိုင္းကို တြဲငါးတြဲျဖင့္ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ၿပီး
ေရွ႕ေနာက္ရထားစက္ ေခါင္း ပါဝင္ ေၾကာင္း၊ ထိုင္ခုံအေရ အတြက္ ၃၃၂ခုံႏွင့္
တြဲတစ္တြဲလၽွင္ အဲကြန္းေလးလုံး ပါဝင္ေၾကာင္း၊ အဆင့္ျမင့္
သန႔္စင္ခန္းမ်ားကို အသုံးျပဳခြင့္ ေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။
ေျပးဆြဲ
မည့္ ခရီးစဥ္မ်ားမွာ နံနက္ ၆နာရီတြင္ အင္းစိန္ဘူ တာမွ
စတင္ထြက္ခြာမည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးသို႔ နံနက္ ၇ နာရီ ၁၅မိနစ္တြင္
ေရာက္ရွိကာ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ေန႔စဥ္ေခါက္ ေရ ရွစ္ေခါက္
ၿမိဳ႕ပတ္ေျပးဆြဲသြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
လမ္းခရီးတြင္
ဘုရားလမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ ကမာရြတ္၊ သမိုင္း၊ အင္းစိန္၊ ဒညင္းကုန္း၊
မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္း၊ ပုဇြန္ေတာင္၊
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စသည့္ဘူ တာ ၁၃ခုျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္
တစ္နာရီ ၁၅မိနစ္ သာ ၾကာျမင့္သည့္အတြက္ ပုံမွန္ ရထားမ်ားထက္ မိနစ္၃ဝအခ်ိန္
ကုန္သက္သာေၾကာင္း၊ မည္သည့္ ဘူတာမဆိုစီးနင္းပါက ကေလး လူႀကီးအပါအဝင္
ေငြက်ပ္၄၀၀ က်သင့္မည္ျဖစ္ၿပီး နိုင္ငံျခားသား ခရီးသည္မ်ား အတြက္ ကန္ေဒၚ လာ
ႏွစ္ေဒၚလာက်သင့္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္းအ
မွတ္(၇)မွ လက္ေထာက္အေထြ ေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ မ်ိဳးက''အဲကြန္းပါ RBE
ရထား တြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းမွာ ေျပး မယ္ဆိုရင္ ရထားငါးတြဲဆိုင္း တစ္
ဆိုင္းျဖစ္မွာပါ။ လူဦးေရ၃၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ စီးနင္း နိုင္ မယ္၊။ လက္ရွိက
တစ္ေန႔ကို ရထားတြဲ ဆိုင္း၂၁ ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရ ၂၀၀ ေလာက္ ေျပးဆြဲေနေတာ့ ၂၂
ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရက၂၀၈ေခါက္ ျဖစ္လာမယ္''ဟုေျပာသည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထား
စီးနင္းသူ ဦးေဇာ္နီဝင္းက ''လူတိုင္းၿမိဳ႕ပတ္ ရထားကိုစီးဖို႔ဆိုရင္
ၿမိဳ႕နယ္တိုင္း မွာ ဘူတာစဥ္ရွိၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္ ဘတ္စ္ကားဂိတ္ေတြနဲ႔
ခ်ိတ္ဆက္ ေပးဖို႔လိုတယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွန္ မွန္ ေျပးဆြဲၿပီး အလြယ္တကူစီး
နင္းနိုင္တဲ့ ေနရာရွိ မယ္ဆိုရင္ ျပည္ သူေတြ စီးလာၾကလိမ့္မယ္''ဟု ေျပာသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္း ေဌးက ''ဒီ RBE ရထားတြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ကို ဒီဇယ္ ၇၅ ဂါလန္ ကုန္ၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ရထား တစ္ ေခါက္ေျပးရင္ကို က်ပ္တစ္သိန္း ရႈံးပါတယ္။ ဒီအတြက္ကာမိေအာင္ စီးနင္းခ က်ပ္ ၄၀၀ ယူတာပါ''ဟု စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္ရန္ကုန္ဘူ တာႀကီး စခန္းသာဧည့္ေဂဟာ၌ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဝန္ႀကီးက ဆက္လက္ၿပီး အဆိုပါ RBE ရထားတြဲဆိုင္းျဖင့္ ရန္ကုန္-က်ိဳက္ထိုခရီးစဥ္ ေျပး ဆြဲရာတြင္ က်ပ္ ၃၅၀၀ က်သင့္ ၿပီး ယင္းခရီးစဥ္၏ သုံးပုံတစ္ပုံ ခန႔္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား လမ္းပိုင္းတြင္ ေငြက်ပ္ ၄၀၀ သာ ေကာက္ခံ ထားေၾကာင္း၊ ရထား တြင္ ပါဝင္ေသာ ဝန္ေဆာင္မႈ အားလုံးကို စီးနင္းသူမ်ားအတြက္ အျပည့္အဝ ေပးထားေၾကာင္း ေျပာသည္။ အဆိုပါအဲကြန္းရထားတြဲ ဆိုင္းကို တြဲငါးတြဲျဖင့္ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ၿပီး ေရွ႕ေနာက္ရထားစက္ ေခါင္း ပါဝင္ ေၾကာင္း၊ ထိုင္ခုံအေရ အတြက္ ၃၃၂ခုံႏွင့္ တြဲတစ္တြဲလၽွင္ အဲကြန္းေလးလုံး ပါဝင္ေၾကာင္း၊ အဆင့္ျမင့္ သန႔္စင္ခန္းမ်ားကို အသုံးျပဳခြင့္ ေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။
ေျပးဆြဲ မည့္ ခရီးစဥ္မ်ားမွာ နံနက္ ၆နာရီတြင္ အင္းစိန္ဘူ တာမွ စတင္ထြက္ခြာမည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးသို႔ နံနက္ ၇ နာရီ ၁၅မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိကာ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ေန႔စဥ္ေခါက္ ေရ ရွစ္ေခါက္ ၿမိဳ႕ပတ္ေျပးဆြဲသြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
လမ္းခရီးတြင္ ဘုရားလမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ ကမာရြတ္၊ သမိုင္း၊ အင္းစိန္၊ ဒညင္းကုန္း၊ မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္း၊ ပုဇြန္ေတာင္၊ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စသည့္ဘူ တာ ၁၃ခုျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္ တစ္နာရီ ၁၅မိနစ္ သာ ၾကာျမင့္သည့္အတြက္ ပုံမွန္ ရထားမ်ားထက္ မိနစ္၃ဝအခ်ိန္ ကုန္သက္သာေၾကာင္း၊ မည္သည့္ ဘူတာမဆိုစီးနင္းပါက ကေလး လူႀကီးအပါအဝင္ ေငြက်ပ္၄၀၀ က်သင့္မည္ျဖစ္ၿပီး နိုင္ငံျခားသား ခရီးသည္မ်ား အတြက္ ကန္ေဒၚ လာ ႏွစ္ေဒၚလာက်သင့္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္းအ မွတ္(၇)မွ လက္ေထာက္အေထြ ေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ မ်ိဳးက''အဲကြန္းပါ RBE ရထား တြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းမွာ ေျပး မယ္ဆိုရင္ ရထားငါးတြဲဆိုင္း တစ္ ဆိုင္းျဖစ္မွာပါ။ လူဦးေရ၃၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ စီးနင္း နိုင္ မယ္၊။ လက္ရွိက တစ္ေန႔ကို ရထားတြဲ ဆိုင္း၂၁ ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရ ၂၀၀ ေလာက္ ေျပးဆြဲေနေတာ့ ၂၂ ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရက၂၀၈ေခါက္ ျဖစ္လာမယ္''ဟုေျပာသည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးနင္းသူ ဦးေဇာ္နီဝင္းက ''လူတိုင္းၿမိဳ႕ပတ္ ရထားကိုစီးဖို႔ဆိုရင္ ၿမိဳ႕နယ္တိုင္း မွာ ဘူတာစဥ္ရွိၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္ ဘတ္စ္ကားဂိတ္ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးဖို႔လိုတယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွန္ မွန္ ေျပးဆြဲၿပီး အလြယ္တကူစီး နင္းနိုင္တဲ့ ေနရာရွိ မယ္ဆိုရင္ ျပည္ သူေတြ စီးလာၾကလိမ့္မယ္''ဟု ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment