Online Photo's
သခၤ်ဳိင္းဆုိတာလဲ ေျမႀကီးပါပဲကြာ၊ လူေတြ သမုတ္ထား လုိ႔သာ သခၤ်ိဳင္းျဖစ္ေနတာပါ။ ငါဆုိ ဒီသခၤ်ိဳင္းက ထြက္ တဲ့ မွ်စ္ေတ
ဖ်ားနာေနတာ မင္းတုိ႔ျမင္ဘူးလား။ ဥာဏ္ရည္ဆုိတာလည္း ငါးသားသမီးေတြ က်ဴရွင္ေတာင္မယူႏုိင္ဘူး။ ရြာကေန က်ပ္ျပင္ေက်ာင္း သြားတက္ေနရတ
ျမတ္စြာဘုရားေတာင္မွ သုသာန္တစ္စ သခၤ်ိဳင္း၀က လူေသ လႊမ္းတဲ့ အ၀တ္ေတြ ေကာက္ယူေတာ္မူၿပီး ပံ့သကူ သကၤန္းခ်ဳပ္ၿပီး သုံးေဆာင္ေတာ္မူေသးတာ။
မင္းတုိ႔ငါတုိ႔လုိ ဘာမွ မဟုတ္တဲ့ အေကာင္ေတြက ေရွာင္တယ္ဆုိတာ ရယ္စရာႀကီးကြ။ ေက်ာင္းစကုိေရွာင္ မသာစကုိ ေဆာင္ ဆုိတဲ့ အဆုိလည္း ရွိသားပဲကြာ။ ေက်ာင္းပစၥည္းယူသုံးရင္သာ အျပစ္ရွိမယ္၊ သခၤ်ဳိင္း ပစၥည္းယူသုံးရင္ အျပစ္လုံး၀မရွိဘူးကြ။
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ သခၤ်ိဳင္းဆုိတာ လူေတြရဲ႕စိတ္ထဲမွာ လုံး၀ သံေယာဇဥ္ အတြယ္အတာမရွိပဲ စြန္႔ပစ္ထားတဲ့နယ္ေျမ။ အဲ့ဒီနယ္ေျမထဲက ပစၥည္းမွာ ဘာအေႏွာင္အတြယ္မွ မရွိၾကဘူး။ အဲ့ဒီစင္ၾကယ္တဲ့ပစၥည္းကုိ သုံးတဲ့အခါ ငါလိပ္ျပာလုံတာေပါ့ကြာ။
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း၀င္းထဲက ေညာင္ခ်င္ တစ္နပ္စာေလာက္ ခူးခဲ့ရင္ေတာင္ ငါလိပ္ျပာလုံမွာမဟုတ္ဘူး ။ ေက်ာင္းဆုိတာက သာသနာ့နယ္ေျမ သံဃာရဲ႕ပစၥည္းေလကြာ။ ယွဥ္ၾကည့္ေပါ့။ ေက်ာင္းပစၥည္းဆုိတာ မစားတတ္ရင္ သံသရာအဆိပ္ကြ။ သခၤ်ဳိင္းပစၥည္းက သံသရာအဆိပ္ကင္းေစတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ ငါအၿမဲ စားခဲ့တာေပါ့။ သခၤ်ိဳင္းကမွ်စ္ လည္း မွ်စ္ပါပဲ။ အျပင္ကမွ်စ္လည္း မွ်စ္ပါပဲ။ အတူတူပါပဲကြာ။ ေအး၊ သခၤ်ိဳင္း ထဲက မွ်စ္က စားမျဖစ္ေအာင္ ခါးေနတယ္၊ ပုတ္ေစာ္ နံေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ ငါလဲ လူပဲကြာ၊ ဘယ္စားမွာလဲ။ အလကားပါကြာ၊
လူေတြကိုက အယူသီးေနတာပါ။ သခၤ်ိဳင္းတဲ့။ မင္းတုိ႔စဥ္းစားၾကည့္။ သခၤ်ဳိင္းဆုိတာက ၾကာၾကာတစ္ခါ လူေသ မွ ျမွဳပ္ၾကတာ။ မင္းတုိ႔ငါတုိ႔ရဲ႕ ပါးစပ္ေတြကို ၾကည့္စမ္း။ ငါးပုပ္ရင္ ဆားနဲ႔နယ္ၿပီး ငါးဆားနယ္ဆုိၿပီး စားၾကတယ္။ ၾကက္ေသ၊ ၀က္ေသ၊ ဘဲေသ၊ ငါးေသ၊ ႏြားေသ၊ ဆိပ္ေသေတြကြာ ။ စဥ္းစားၾကည့္ၾက။
အဲ့ဒါလည္း အသုဘေတြပဲကြ။ ၾကက္မသာ ၀က္မသာေတြေပါ့ကြာ။ ဒါေတြက်ေတာ့ အသုဘလုိ႔မျမင္ဘဲ သုဘလုိ႔ထင္ၿပီး ခ်က္ျပဳတ္ေၾကာ္ေလွာ္စားၾကတယ
မသန္႔တာက အဲ့ဒီပါးစပ္သခၤ်ဳိင္းပဲကြ။ ဒါေတြက်ေတာ့ တေျဖာင္းေျဖာင္း ၀ါးစားေနၾကၿပီး ငါသခၤ်ိဳင္းထဲက မွ်စ္ခ်ဳိး စားတာက်ေတာ့ အျပစ္ျမင္ၿပီး လူရာ မသြင္းခ်င္သလုိလုိ ဘာလုိလုိနဲ႔ လူေတြကြာ တရား အလြန္ေ၀း တဲ့လူေတြပါ။
ကုိယ္ေျပာမွ အမွန္၊ ကုိယ္လုပ္မွ အဟုတ္ ထင္ၾကတာကလား။ လူဆုိတာ ေသမ်ဳိးကြ။ ဘယ္သူမွ ဒီသခၤ်ိဳင္း က ေျပးမလြတ္ဘူး။ မွတ္ထား။”
မုိးကုတ္ေက်ာ္ေက်ာ္စုိး၊ ေသျခင္းတရားႏွင့္ သခၤ်ိဳင္း သူရဇၨ၊ ၂၀၁၁၊ ဧၿပီ
From...ေလလြင္႔ေနတဲ႔လူ
No comments:
Post a Comment