လံုၿခံဳေရး ဆိုင္ရာ သုေတသီ မ်ားရဲ႕
ထုတ္ျပန္ေၾကျငာခ်က္ အရ Call Recording ျပဳလုပ္ႏိုင္ သည့္ မိုဘိုင္း
Application အခ်ိဳ႕ တြင္ အားနည္းခ်က္ မ်ားရွိေနၿပီး ဟက္ကာ မ်ားမွ
၎အားနည္းခ်က္ မ်ားအေပၚ အေျခ ခံကာ အသံ သြင္းယူ ထားသည့္ Data မ်ားကို
ခိုးယူ သြားႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာၾကား သြားပါတယ္။
Call Recording Application ထုတ္လုပ္ သည့္ ကုမၸဏီမ်ား အေနျဖင့္ ၎ Application မ်ား အတြင္းရွိ
အားနည္းခ်က္ မ်ားကို ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေပး ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း အႀကံျပဳ
တင္ျပ ထားပါတယ္။
မိုဘိုင္း ဖုန္းမ်ား အတြင္း ဖုန္းေျပာ ဆိုမႈမ်ား ကို
အသံဖမ္း ယူထားႏိုင္ သည့္ Nice Recording eXpress Application တြင္လည္း
အားနည္း ခ်က္ 5 ခု ပါ၀င္ၿပီး အစိုးရ ဌာနမ်ားမွ တာ၀န္ရွိ သူမ်ား
အသံုးျပဳရန္ မသင့္ေတာ္ေၾကာင္း၊ ဒီ Application အသံုးျပဳ မႈကို ရပ္နား သင့္ၿပီ
ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတင္းဌာန မ်ားမွတဆင့္ အသိေပး ထုတ္ျပန္ ခဲ့ပါတယ္။
Nice Recording eXpress Application အေနျဖင့္
ဒီလုိမ်ိဳး အားနည္းခ်က္ မ်ားကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပး ရန္လို အပ္ၿပီး Call Center
မ်ား အေနျဖင့္ အသံုးျပဳ ရန္ မသင့္ေၾကာင္း၊ ေနာက္ဆံုး Version ျဖစ္သည့္
Version 6.5 အတြက္ လည္း အားနည္းခ်က္ မ်ား ရွိေသးေၾကာင္ းသိရပါတယ္။
အထူး သတိထား ရမွာကေတာ့ ဒီ အားနည္းခ်က္ မ်ားေၾကာင့္ ဟက္ကာ မ်ားဟာ ဖုန္း အတြင္းရွိ
User Account မ်ား၊ Content မ်ား အျပင္ ဖုန္းေခၚဆိုမႈ မ်ားကိုပါ
ရယူ သြားႏိုင္ၿပီး ဒါဟာ SQL ရွိ အားနည္း ခ်က္ မ်ားမွ တဆင့္ ဖုန္း အတြင္း
၀င္ေရာက္ ကာ Hacking ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းလင္းေျပာၾကား သြား ပါတယ္။
Written by S.N.O
Published in
No comments:
Post a Comment