*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Sunday 27 October 2013

ေကတီဗြီ (KTV)






 ဆင္းရဲမြဲေတေနတဲ့ လက္တင္အေမရိက ကေလးငယ္ ၃၅သန္းအတြက္ ရွာကီရာဟာ သူမရဲ႕လံုး၀န္းတဲ့ တင္ပါးအိအိေတြကို ေ၀ွ႕ရမ္းလႈပ္ခါျပစ္လိုက္တယ္။ အင္ဂ်လီနာဂ်ိဳလီ လွစ္ဟျပလိုက္တဲ့ ည၀တ္အကၤ်ီထဲက ပန္းႏုေရာင္ေပါင္တံေတြဟာအဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့ အာဖရိက ဒုကၡသည္ေတြဆီ တဖြဲဖြဲ၀င္လာမယ့္ ရံပံုေငြ ေတြပဲ။

ကဲ . . . ဘာထူးလို႔လဲ ကၽြန္မေမာင္ေလး ေနာက္ႏွစ္ေက်ာင္းဆက္ ထားႏိုင္ဖို႔ သိုးေစာ္နံေနတဲ့ အဲ့ဒီအဆီ တစ္ထပ္ အသားတစ္ထပ္ ခႏၵာကိုယ္ႀကီးေတြကို ကၽြန္မအခုႏိွပ္ေပးေနရတယ္။




ကၽြန္မအေမျမန္ျမန္ေနျပန္ေကာင္းလာေအာင္လို႔ ကၽြန္မစကပ္ေတြ တျဖည္းျဖည္းတိုတို လာရတယ္။ တစ္လ တစ္လ အလွ်င္မီေအာင္ အိမ္စရိတ္ေထာက္ဖို႔အေရး ရွင့္ကိုအၾကင္ နာေတြေပးေပးေနရတယ္
ေကာင္း ေရာင္းေကာင္း၀ယ္ . . . ဟုတ္တယ္ဟုတ္ . . ကၽြန္မတို႔ အထည္ေတြ မခ်ဳပ္ၾကေတာ့ဘူး။

စက္ရံုေတြပိတ္သြားၿပီ ကၽြန္မတို႔ပန္းရံလည္းမလုပ္ႏိုင္ၾကဘူးေလ ခြန္အားနဲ႔အတတ္ ပညာေတြ ေစ်းေပါေန တဲ့ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ ေစ်းေကာင္း ရတာပဲ ကၽြန္မတို႔ေရာင္းစား လိုက္ၾကေတာ့တယ္ ကၽြန္မနာမည္လား . . အ ေမေပးခဲ့တာေတာင္ေမ့ေတ့ေတ့ရယ္ ကၽြန္မနာမည္ ၾကယ္စင္ . ကၽြန္မနာမည္ နံနက္ခင္း . ကၽြန္မနာမည္ တာရာ . ကၽြန္မနာမည္ အလကၤာ ဟုတ္တယ္ေလ ကၽြန္မတို႔မတည္ၿမဲၾကဘူး။


ကၽြန္မတို႔ဟာ လွ်ပ္စီးေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္ၾကားအက္ေနတဲ့ မိုးတိမ္ေတြပဲ ကြက္က်ားမိုးေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ လာ ခ်ိန္မွာ ဘြားကနဲ ေပါက္ေရာက္ လာတဲ့ မိုးဦးမႈိပြင့္ေတြပဲ စီးဆင္းေန တဲ့ေငြေၾကး စာရင္ဇယားေတြေဘး
မွာ ေကြးညႊတ္ေနတဲ့ ျမစ္က်ိဳးအင္းေတြပဲ ေလွ်ာ္ဖြတ္ၿပီး မီးပူတိုက္ထားတဲ့ ေဘထုတ္ထည္ ကိုၾကည့္သလို ရွင္ ကၽြန္မကိုမၾကည့္ပါနဲ႔ ရွင့္စကားနဲ႔ ကၽြန္မကိုအဖ်ားခတ္ လိုက္ပံုက ကၽြန္မတို႔ကပဲ သူမ်ားအိမ္ေထာင္ ေရးေတြ
ေပၚ လမ္းႀကိတ္စက္တက္ေမာင္းေနသလိုလို ကၽြန္မတို႔ကပဲ သူမ်ားမိသား စုေတြကို ကူးတို႔ဆိပ္မွာ မႈိ႕အိတ္ ဖြင့္ေနသလိုလို ကၽြန္မတို႔ကပဲ ရွင္တို႔ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ႕စာမ်က္ႏွာေတြကို ပလုပ္တုတ္ ေခါက္ ေနသလိုလို။

အခ်စ္တဲ့ . . . ရွင္ေလခ်ဥ္တက္လိုက္ သလား ဘီယာေစာ္နံလိုက္တာဟုတ္ ပါတယ္ ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္မတို႔ အလုပ္က သဒၵါစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းနဲ႔ မကိုက္ညီပါဘူးကၽြန္မတို႔ဘ၀ေတြကလည္း ၀ါက်တည္ ေဆာက္ပံုမ မွန္ကန္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ . . ဒါဟာ အေမွာင္နဲ႔ ခ်ိန္တြယ္ရတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ ပါရွင္။


"အမၺပါလီ" အစ "ေမာ္နီကာဗယ္လူခ်ီ" အဆံုး ကၽြန္မတို႔အားလံုးဟာ ရွင္တို႔ေယာကၤ်ားေတြရဲ႕ လွ်ိဳ႕၀ွက္တဲ့ စက္ရံုမွာ အခ်ိန္ပိုဆင္းရတဲ့ ေခြးသြားစိတ္ ေတြပါပဲ။


တကယ္ေတာ့ ကမာၻႀကီးပူေႏြးလာရတာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး အိုစမာ ဘင္လာဒင္ ေသဆံုးသြား တာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ တျခားစီ ေဒၚလာေစ်း ကေမာက္ ကမျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မတို႔တစ္ခါမွ မလုပ္ခဲ့ဖူးဘူး ကၽြန္ မတို႔ကို ေရးႀကီးခြင္က်ယ္ ကဗ်ာစပ္မေန ပါနဲ႔ ရွင္ရယ္ ေဘာစိေနာ္ ေဘာ္ကယ္ေၾကးေလး တစ္ပဲေျခာက္ ျပားနဲ႔ ရွင္ကၽြန္မကို ဒီအတိုင္းျပစ္ မထားခဲ့နဲ႔ဦး။


အိုေခ . . . ဒီငယ္ကၽြမ္းေဆြ တစ္ပုဒ္ဆိုၿပီးသြားရင္ တစ္ဆက္ရွင္ စာအခ်ိန္ေစ့ၿပီေနာက္ တစ္ခါလည္း ကၽြန္မတို႔ဆီကို ဒီလို ဆင္ေတြ တအုပ္ႀကီးနဲ႔ လာေရာက္အားေပးႏိုင္ပါေစ။


သင့္(ခ္)ယူ . . . ဘိုင့္ဘိုင့္ . . . ဆီးယူ . . . ဖလိုင္းကစ္(စ္)။ ။


Credit to ေမာင္ရွင္ေစာ (ရတီ 2012)

Kachin News 

From.... Myanmar Forward

No comments:

Post a Comment