*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Saturday 1 March 2014

ၿပင္သစ္ Peugeot ထုတ္ေသာ ေလျဖင့္ ေမာင္းႏွင္မည့္ ကား


 ျပင္သစ္ Peugeot ထုတ္ေသာ ေလျဖင့္ ေမာင္းႏွင္မည့္ကား

လာမယ့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ဆုိရင္ ကမၻာ့ လမ္းမေပၚေတြမွာ ေလစြမ္းအင္သံုး ကားမ်ားကို ျမင္ေတြ႔ရေစမွာ ျဖစ္ေၾကာင္ ျပင္သစ္ အေျခဆိုက္ Peugeot Citroen ကား ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီက ေၾကျငာခဲ့ ပါတယ္။ ပံုမွာ ျမင္ေတြ႔ ေနရတဲ့ ကားအမ်ိဳးအစားကို ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိ သြားမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ ပါတယ္။

ဟိုင္းဘရစ္ကား ျဖစ္ျပီး ေလာင္စာဆီ အင္ဂ်င္နဲ႔ ဘက္ထရီအင္ဂ်င္ မဟုတ္ေတာ့ပဲ ေလာင္စာဆီစား အင္ဂ်င္နဲ႔ ေလစား အင္ဂ်င္ ကို အသံုးျပဳမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေလာင္စာဆီ အင္ဂ်င္ကို ထည့္တယ္ဆုိတာ စက္စ အႏွုိးေလာက္မွာ သြားႏိုင္ဖို႔ေလက္သာ အပုိ ထပ္ထည့္ေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေလစြမ္းအင္သံုး အင္ဂ်င္က အဓိက အလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရအား ၅ ပံုပံု ၄ ပံုကို ေလစြမ္းအင္ အင္ဂ်င္ကေန ထုတ္လုပ္ ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 

ဒီေတာ့ သာမန္ ဆီစားေတြထက္ ဆီအသံုးစရိတ္က ၈၀ ရာခိုင္ႏွုန္း အထက္ထိ ေလ်ာ့က် ႏိုင္ေစမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ ကားအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေလကို ေမာင္းရင္းနဲ႔လည္း ျဖည့္သြားလို႔ ရပါတယ္။ ျဖည့္လိုက္တဲ့ ေလကို ဖိလိုက္ျပီး ျပန္ကန္ထြက္လာတဲ့ တြန္းကန္အားကို အေျခခံလို႔ အင္ဂ်င္ လည္ပတ္ေစျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔  ျပင္သစ္ Peugeot ဟာလည္း ေလကား ထုတ္လုပ္ႏိုင္တ့ဲ ကုမၼဏီအနည္းငယ္ တည္းက တစ္ခု ျဖစ္လာေၾကာင္း သိရ ပါတယ္။
.
Ref: autoauthority
ေအာင္ခမ္း (ရိုးရာေလး)

.

လာမယ့္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ဆုိရင္ ကမၻာ့ လမ္းမေပၚေတြမွာ ေလစြမ္းအင္ သံုး ကားမ်ားကို ျမင္ေတြ႔ ရေစ မွာ ျဖစ္ေၾကာငး္ ျပင္သစ္ အေျခဆိုက္ Peugeot Citroen ကား ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီက ေၾကျငာခဲ့ ပါတယ္။

ပံုမွာ ျမင္ေတြ႔ ေနရတဲ့ ကားအမ်ိဳးအစား ကို ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိ သြားမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ ပါတယ္။
ဟိုင္းဘရစ္ ကား ျဖစ္ျပီး ေလာင္စာဆီ အင္ဂ်င္နဲ႔ ဘက္ထရီ အင္ဂ်င္ မဟုတ္ေတာ့ပဲ ေလာင္စာဆ ီစား အင္ဂ်င္ နဲ႔ ေလစား အင္ဂ်င္ ကို အသံုးျပဳမွာ ျဖစ္ပါတယ္။


ေလာင္စာဆီ အင္ဂ်င္ကို ထည့္တယ ္ဆုိတာ ...စက္စ အႏွုိးေလာက္ မွာ သြားႏိုင္ဖို႔ ေလာက္သာ အပုိ ထပ္ထည့္ေပးျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေလစြမ္းအင ္သံုး အင္ဂ်င္က အဓိက အလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ျမင္းေကာင္ေရအား ၅ ပံုပံု ၄ ပံုကို ေလစြမ္းအင္ အင္ဂ်င္ကေန ထုတ္လုပ္ ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ သာမန္ ဆီစားေတြထက္ ဆီအသံုးစရိတ္က ၈၀ ရာခိုင္ႏွုန္း အထက္ထိ ေလ်ာ့က် ႏိုင္ေစ မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ ကားအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေလကို ေမာင္းရင္းနဲ႔ လည္း ျဖည့္သြားလို႔ ရပါ တယ္။ ျဖည့္လိုက္ တဲ့ ေလကို ဖိလိုက္ျပီး ျပန္ကန္ ထြက္လာတဲ့ တြန္းကန္အားကို အေျခခံလို႔ အင္ဂ်င္ လည္ပတ္ ေစျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္မို႔ ျပင္သစ္ Peugeot ဟာလည္း ေလကား ထုတ္လုပ္ႏိုင္တ့ဲ ကုမၼဏီအနည္းငယ္ တည္းက တစ္ခု ျဖစ္လာေၾကာင္း သိရ ပါတယ္။

Ref: autoauthority
ေအာင္ခမ္း (ရိုးရာေလး)

No comments:

Post a Comment