13 December 2013
ကုမၸဏီ
တစ္ခုမွာ ဝက္ဆိုဒ္ ရိွသင့္ မရိွသင့္ အဲဒါကေတာ့ ကိုယ့္အယူဆနဲ႔ ကိုယ္ေပါ့။
ဝက္ဆုိဒ္ရိွမွ ကုမၸဏီက သိကၡာရိွမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဝက္ဆိုဒ္ဆြဲေပါ့။
မရိွရင္လည္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး ဆိုရင္ေတာ့ မဆြဲနဲ႔ေပါ့။ သို႔ေသာ္ ဝက္ဆိုဒ္
ရိွမယ္ဆိုရင္ ဘယ္လို ေကာင္က်ိဳးေတြ ရိွနိုင္ပါလဲ ဆိုတာကို အၾကမ္းမ်ဥ္း
တင္ျပပါ့မယ္။
လူၾကီးမင္း၏ ကုမၸဏီဟာ လက္ေတာ့ေတြ ေရာင္းတဲ့ ကုမၸဏီ ဆိုပါစို႔။
ဝက္ဆိုဒ္ရိွမယ္ ဆိုရင္ ၎ပစၥည္းေတြ ကို ဝက္ဆိုဒ္ ေပၚမွာ တင္ျပထားလို႔ ရပါတယ္။
အသစ္ေရာက္လာတာ ေတြေရာ အေဟာင္းေတြ ေရာေပါ့။ ဒီလို တင္ျပထားျခင္း အားျဖင့္
customer ေတြဟာ လူကိုယ္တိုင္ ဆိုင္ကို လာျပီး ၾကည့္စရာ မလိုေတာ့ ဘူးေပါ့။
ဆိုက္မွာပဲ ဒါေလးေတြက ဘယ္ေစ်း ရိွတယ္ ဆိုတာကို သိရတာေပါ့။
ထို႔ျပင္ ကိုယ့္ရဲ႔ ေဖာက္သည္မ ဟုတ္သူေတြလည္း ၾကည္လို႔ ရတာေပါ့။ ယခုေခတ္က အြန္လိုင္းေခတ္ေလ။ အြန္လိုင္းမွ ကိုယ့္ဆိုဒ္ကို ၾကည့္တဲ့ သူတိုင္း ကိုယ့္ဆိုင္မွာ ဘာပစၥည္းေတြ ရိွတယ္ဆိုတာကို သိနိုင္တာေပါ့။ ဝက္ဆိုဒ္ဆြဲလိုက္လို႔ လူေတြပိုေတာင္ သိလာပါေသးတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဝက္ဆိုဒ္က တစ္လတည္းလာ ဆိုေတာ့ လည္း မဟုတ္ တစ္နွစ္တည္းလည္း မဟုတ္ မိမိ တစ္ဘဝလံုး အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ မသံုးခ်င္ေတာ့မွသာ ဖ်က္ပစ္လုိက္ရတာ အရာမ်ိဳးပါ။ ဒါက ေကာင္းက်ိဳး အၾကမ္းမ်ဥ္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဆိုက်ိဳးကေရာ ရိွလာဆိုေတာ့ ရိွပါတယ္။ ဝက္ဆိုဒ္ရိွလို႔ ပစၥည္းေတြကို အဲဒီအေပၚမွာ တင္ေပးရတယ္။ အင္တာနက္ ေဘကုန္တယ္။ အဲဒီအတြက ္ ေနာက္ထပ္ လူသစ္ခန္႔ရ ေလာက္ေအာင္ ကိုယ့္ကုမၸဏီရဲ႔ Data ေတြမ်ား တယ္ဆိုရင္ လူသစ္ခန္႔ရမယ္ စသျဖင့္ ရိွပါတယ္။ သို႔ေသာ္ စဥ္းစားပါ။
တိုးတက္လာတဲ့ ေခတ္မွာ ဝက္ဆိုဒ္ ဆြဲသင့္ မဆြဲသင့္ ယခုလက္ရိွကို မၾကည့္ပါနဲ႔ ေနာင္ေရရွည္ကို ၾကည့္လိုက္ပါ။
တကယ္လို႔ လူၾကီးမင္းက ဝက္ဆိုဒ္ဆြဲဖို႔ ဆႏၵရိွပါက အေသးစိတ္ အခ်က္ေတြ အလက္မ်ားကို Comment ျဖင့္ ေမးျမန္းနိုင္ပါတယ္။
ေက်ာ္လင္းနိုင္
No comments:
Post a Comment