*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Sunday, 10 August 2014

အဆီ အျမန္ က်ေစရန္ အစားအစာ ၁၀ မ်ိဳး


အဆီ အျမန္က်ေစရန္ အစား ၁၀ မ်ိဳး

ခႏၶာကိုယ္တြင္ မလိုအပ္ေသာ အဆီပိုမ်ား ရိွပါက အျမန္ဆံုး က်ဆင္းေစရန္ ရည္ရြယ္၍ ေရးသားလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အစား ၁၀ မ်ိဳးကို စားပါက မလိုအပ္ေသာ အဆီပုိမ်ား အျမန္ဆံုး က်ဆင္းေစနိုင္ ပါတယ္။

ဂ်ံဳ

ဂ်ံဳမ်ားမ်ား စားပါ။ ဂ်ံဳစားျခင္းအားျဖင့္ ကိုလက္စေရာဓာတ္ကို ေလ်ာ့က် ေစတဲ့ အျပင္ အစာေျခ စနစ္ကိုလည္း ေကာင္းမြန္ေစ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ံဳကို မ်ားမ်ား စားသင့္ပါတယ္။

ဥမ်ိဳးမ်ိဳး

ဥမ်ိဳးမ်ိဳးကို စားသံုးပါက ခႏၶာကိုယ္ရိွ ၾကြက္သားမ်ားကို ၾကီးထြား ေစနိုင္တဲ့အျပင္ ကိုလက္စေရာဓာတ္ကိုလည္း ေလ်ာ့က်ေစနိုင္ပါတယ္။

ပန္းသီး

ဝိတ္က်လိုသူမ်ား ညဘက္ထမင္း မစားပါက ပန္းသီး စားနိုင္ပါတယ္။ ပန္းသီးဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ခြန္အားရိွေစတဲ့ အျပင္ အဆီေတြကိုလည္း က်ဆင္းေစနိုင္ပါတယ္။

ငရုတ္သီးစိမ္း

ငရုပ္သီးစိမ္းဟာ ခႏၶာကိုယ္ကုိယ္ ဖြံျဖိဳးေစတဲ့ အျပင္ အဆီေတြကို က်ဆင္းေစနုိင္တယ္လို႕ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငရုတ္သီး အစိမ္းကို မွီဝဲ ေပးပါ။

ၾကက္သြန္ျဖဴ

ၾကက္သြန္ျဖဴဟာ အဆီပိုေတြကို က်ဆင္းေစရံုသာ မက ကင္ဆာေရာဂါ အတြက္လည္း ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ထို႔ျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ခြန္အား ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ စားသံုးသင့္ပါတယ္။

ပ်ားရည္

ပ်ားရည္ဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ခြန္းအား ျဖစ္ေစပါတယ္။ ထို႔ျပင္ အဆီကိုလည္း သိသိသာသာ က်ဆင္းေစနိုင္ပါတယ္။ ပ်ားရည္ကို ေန႔စဥ္မွီဝဲေပးပါ။

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း မ်ားမ်ား ေသာက္ျခင္းဟာ ဝိတ္က်ေစနိုင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ မ်ားမ်ားမေသာက္နိုင္ဘူး ဆိုရင္ေတာင္ တစ္ေန႔ကို နွစ္ခြက္ ေလာက္ ေသာက္ေပးပါ။

ခရမ္းခ်ဥ္သီးစားပါ

ခရမ္းခ်ဥ္သီးကို ေန႔တိုင္း စားေပးျခင္းအားျဖင့္ အဆီမ်ားကို က်ဆင္းေစနိုင္ တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီးစားေပးပါ။

ေခ်ာကလက္

ေခ်ာကလက္ကို စားေပးပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေသာ ၎ဟာ ဝိတ္ကို အျမန္က် ေစပါတယ္။

သံပုရာရည္

သံပုရာရည္ကို ဝိတ္ကို အလ်င္အျမန္က်ေစ နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ သံပုရာရည္ ေသာက္သင့္ပါတယ္။

နိဂံုးခ်ဳပ္အားျဖင့္ အၾကံေပးခ်င္တာက ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ဖို႔ အခ်ိန္အမ်ားၾကီး မေပးနိုင္ရင္ေတာင္ မနက္ခင္းတိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ ေစခ်င္ ပါတယ္။

Ref -healthnews
ေက်ာ္လင္းနိုင္ (ရိုးရာေလး) 
www.yoyarlay.com

ခႏၶာကိုယ္ တြင္ မလို အပ္ေသာ အဆီပို မ်ား ရိွပါက အျမန္ဆံုး က် ဆင္းေစရန္ ရည္ရြယ္ ၍ ေရးသား လိုက္ ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

 ေအာက္ေဖာ္ျပပါ အစားအစာ ၁၀ မ်ိဳး ကို စားပါက မလို အပ္ေသာ အဆီ ပုိမ်ား အျမန္ ဆံုး က်ဆင္းေစနိုင္ ပါတယ္။
ဂ်ံဳ
ဂ်ံဳ မ်ားမ်ား စားပါ။ ဂ်ံဳ စားျခင္း အားျဖင့္ ကိုလက္စေရာ ဓာတ္ကို ေလ်ာ့က် ေစတဲ့ အျပင္ အစာေျခ စနစ္ကို လည္း ေကာင္းမြန္ေစ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ံဳ ကို မ်ားမ်ား စားသင့္ပါတယ္။

ဥ အမ်ိဳးမ်ိဳး
ဥ အမ်ိဳးမ်ိဳးကို စားသံုး ပါက ခႏၶာကိုယ္ ရိွ ၾကြက္သား မ်ားကို ၾကီးထြား ေစနိုင္တဲ့အျပင္ ကိုလက္စေရာဓာတ္ ကိုလည္း ေလ်ာ့က်ေစနိုင္ပါတယ္။


ပန္းသီး
ဝိတ္ က်လိုသူမ်ား ညဘက္ ထမင္း မစား ပါက ပန္းသီး စားနိုင္ပါတယ္။ ပန္းသီး ဟာ ခႏၶာကိုယ္ အတြက္ ခြန္အား ရိွေစတဲ့ အျပင္ အဆီေတြ ကိုလည္း က်ဆင္းေစနိုင္ပါတယ္။

ငရုတ္သီးစိမ္း
ငရုပ္သီးစိမ္း ဟာ ခႏၶာကိုယ္ ကုိ ဖြံျဖိဳးေစတဲ့ အျပင္ အဆီေတြ ကို က်ဆင္းေစနုိင္တယ္ လို႕ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငရုတ္သီး အစိမ္း ကို မွီဝဲ ေပးပါ။

ၾကက္သြန္ျဖဴ
ၾကက္သြန္ျဖဴ  ဟာ အဆီပိုေတြ ကို က်ဆင္းေစရံုသာ မက ကင္ဆာေရာဂါ အတြက္ လည္း ေကာင္းမြန္ေစ ပါတယ္။ ထို႔ျပင္ ခႏၶာကိုယ္ အတြက္ ခြန္အား ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ စားသံုးသင့္ ပါတယ္။

ပ်ားရည္
ပ်ားရည္ ဟာ ခႏၶာကိုယ္ အတြက္ ခြန္းအား ျဖစ္ေစပါတယ္။ ထို႔ျပင္ အဆီ ကိုလည္း သိသိသာသာ က်ဆင္းေစနိုင္ပါတယ္။ ပ်ားရည္ ကို ေန႔စဥ္ မွီဝဲေပးပါ။
 
လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း
လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း မ်ားမ်ား ေသာက္ျခင္း ဟာ ဝိတ္က်ေစနိုင္တယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။ မ်ားမ်ား မေသာက္နိုင္ ဘူး ဆိုရင္ေတာင္ တစ္ေန ႔ကို နွစ္ခြက္ ေလာက္ ေသာက္ေပးပါ။

ခရမ္းခ်ဥ္သီး စားပါ
ခရမ္းခ်ဥ္သီး ကို ေန႔တိုင္း စားေပးျခင္း အားျဖင့္ အဆီ မ်ားကို က်ဆင္းေစနိုင္ တယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခရမ္းခ်ဥ္သီး စားေပးပါ။

ေခ်ာကလက္
 ေခ်ာကလက္ ကို စားေပးပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေသာ ၎ဟာ ဝိတ္ ကို အျမန္က် ေစပါတယ္။

သံပုရာရည္
သံပုရာရည္ ဟာ ဝိတ္ကို အလ်င္အျမန္ က်ေစ နိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ သံပုရာရည္ ေသာက္သင့္ ပါတယ္။

နိဂံုးခ်ဳပ္ အားျဖင့္ အၾကံေပးခ်င္ တာက ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ဖို႔ အခ်ိန္ အမ်ားၾကီး မေပးနိုင္ ရင္ေတာင္ မနက္ခင္း တိုင္း လမ္းေလွ်ာက္ ေစခ်င္ ပါတယ္။


Ref -healthnews 
 ေက်ာ္လင္းနိုင္ (ရိုးရာေလး)

No comments:

Post a Comment