*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Tuesday 12 November 2013

မိုးခါးရည္


                                                         Online Photo's

ကၽြန္ေတာ္က စားေသာက္ဆိုင္ တစ္ခုက စားပြဲထိုး တစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ ့ အတူစားပြဲထိုး ၅ေယာက္ ရွိပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို ့ကို လိုက္ၾကည့္တဲ့ စူပါဗိုက္စာ ဆိုတာ ၁ ေယာက္နဲ ့ေကာင္တာ မွာ ေငြသိမ္း တဲ့ မန္ေနဂ်ာဆိုတဲ့ ပုဂၢိဳလ္နဲ ့ဆို အားလံုး ၇ ေယာက္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို ့ဆိုင္ကိုပိုင္တဲ့ သူေဌးက တစ္ပတ္ ကိုတစ္ရက္ပဲ လာတယ္။ 

အားလံုးမန္ေနဂ်ာနဲ ့ပဲ လႊဲထားတယ္။ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ဒီဆိုင္မွာ မန္ေနဂ်ာျပီးရင္ အားလံုးျပီးတယ္ ဆိုပါေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္က အလုပ္စ၀င္တဲ့ လူသစ္ဆိုေတာ့ အလုပ္ကို က်ိဳးစားျပီး လုပ္ရတယ္ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ အရင္ေရာက္ေနတဲ့ စားပြဲထိုး အစ္ကိုေတြရဲ ့ခိုင္းတာကိုလဲ လုပ္ရတယ္။။

ကၽြန္ေတာ္တို ့ဆိုင္ က coffee shop ဆိုေတာ့ အရည္ မ်ိုးစံု ေရာင္းပါတယ္။ 


အစားအေသာက္ ကိုေတာ့ ေဘးဆိုင္ ကေလးေတြက ေရာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို ့ အလုပ္က လူလာရင္ ဘာေသာက္ မလဲလို ့ေမး ျပီးရင္ အေဖ်ာ္ခန္းထဲက အေဖ်ာ္ဆရာ ကိုေျပာ ေဖ်ာ္ျပီးတာ နဲ ့ယူ လာျပီး ေပး ပိုက္ဆံ ရွင္း အဲဒီပိုင္ဆံကိုေကာင္တာက မန္ေနဂ်ာဆီမွာ အပ္ရတယ္ ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီလိုလုပ္တာကို ဆိုင္အေခၚ အရ ေအာ္ဒါေကာက္တယ္လို ့ ေခၚပါတယ္။


ကၽြန္ေတာ္က လူသစ္မို ့လို ့ေအာ္ဒါမေကာက္ရပါဘူး သူတို ့ပဲေကာက္ၾကတယ္ ကၽြန္ေတာ့ကိုေတာ့ စားျပီးသားပုဂံေတြနဲ ့ေသာက္ျပီးသား ဖန္ခြက္ေတြပဲ သိမ္းခိုင္းတယ္ ဒီလိုနဲ ့၄ -၅ လေလာက္ၾကာလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲေအာ္ဒါေကာက္တတ္ လာတယ္။ အဲဒီလိုေကာက္တတ္လာေတာ့ အရင္အစ္ကိုေတြက ကၽြန္ေတာ့ကို " ေဟ့ ေမာင္ေမာင္ ပိုက္ဆံေတြကို ေသျခာရွင္းေနာ္ ျပီးရင္မန္ေနဂ်ာဆီမွာ ေသေသျခာျခာအပ္ ဟုတ္ကဲ့ အစ္ကိုစိတ္ခ်ပါ မမွားေစရပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ ဂရုစိုက္ပါ့မယ္"


စူပါဗိုက္စာဆိုတဲ့ လူကလဲ ကၽြန္ေတာ့ကိုပဲ သတိထားေစာင့္ၾကည့္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ မမွားေအာင္ ဂရုစိုက္ျပီး ႊလုပ္ကိုလုပ္ ရတယ္။တေန ့ေတာ့တိုဆိုင္မွာ ကၽြန္ေတာ့ အရင္ေရာက္တဲ့ အစ္ကိုတစ္ေယာက္က သူရွင္းလာတဲ့ ပိုက္ဆံတစ္ခ်ိဳ႔ တစ္၀က္ကိုသူ ့ေဘာင္းဘီအိပ္ထဲ ကိုထည့္လိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ ့လိုက္တယ္ ကၽြန္ေတာ္လဲ တစ္ၾကိမ္မို ့လို ့ပဲေလဆိုျပီး အမွတ္တမဲ့ေန လိုက္ပါတယ္။ 

ဒါေပမဲ့ သတိထားၾကည့္မိေတာ့ သူတို ့အားလံုးဟာ ေရာင္းရတဲ့ ပိုက္ဆံတစ္ခ်ိုဳ႔ တစ္၀က္ကို ဒီလုိပဲေန ့တိုင္း ယူေနတာ သြားေတြ ့ရတယ္ ကၽြန္ေတာ္ျပန္စဥ္းစား မိတယ္ ငါ့က်ေတာ့ ပိုက္ဆံကိုဂရုတစ္စိုက္ ရွင္းလို ့ေျပာျပီး သူတို ့က်ေတာ့ ပိုက္ဆံေတြကို ခိုးေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရင္ ေကာင္းမလဲ လို ့စဥ္း စားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေလာေလာဆယ္ အေျဖမရဘူး။ အဲတစ္ရက္နွစ္ရက္ေလာက္က်မွ အေျဖရသြားတယ္။


၁။ သူတို ့ခိုးတာကိုဖမ္းျပီးသတိေပးတဲ့နည္း။

၂။ သူတို ့ကိုဘာမွမေျပာပဲ မန္ေနဂ်ာကိုသြားေျပာတဲ့နည္း။


ဒီလိုနဲ ့ဆိုင္ပိတ္တဲ့ တစ္ရက္မွာသူတို ့ပိုက္ဆံယူတာကို ရိပ္မိတဲ့ အစ္ကို တစ္ေယာက္ကကၽြန္ေတာ့ကိုေခၚျပီး

*ညီေလး ေမာင္ေမာင္မင္း သိရင္မင္း၀မ္းထဲထား ပါကြာ။ သူေဌးေပးတဲ့ လခကနဲလို ့အစ္ကိုတို ့လုပ္ရတာပါ ဘယ္သူမွ မေျပာနဲ ့ေနာ္ ။ မင္းလဲ လုပ္ခ်င္ရင္ လုပ္အစ္ကိုတို ့မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနမယ္ သိလား*

* ကၽြန္ေတာ့ကို အဲဒီလိုစည္းရံုး ပါေတာ့တယ္။ 

ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာတဲ့ အထိဘယ္လို လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲလို ့ အဲဒီကိစၥကို စဥ္းစာေနမိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ခိုးလို ့မျဖစ္ဘူး ။ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က မိဘမရွိေတာ့ဘူးေလ ရြာကဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာေနရတာဆိုေတာ့ ဆရာေတာ္ကအျမဲဆံုးမတယ္ *


*ေဟ့ ဒကာေလးေမာင္ေမာင္ သူမ်ားပစၥည္းကို ပိုင္ရွင္မသိဘဲ မယူနဲ ့မခိုးနဲ ့ေနာ္ သူမ်ားမသထာေရစာစားရင္ သံခဲေက်ာက္ခဲမ် ိဳ ရသလိုပဲဘယ္ေတာ့မွ လူေမႊးမေျပာင္ဘူး။ ဘယ္သူတရားပ်က္ပ်က္ ကိုယ္မပ်က္နဲ ့ သူမ်ားမိုးခါးေရေသာက္လို ့လဲကိုယ္လိုက္မေသာက္နဲ ့သတိၾကပ္ၾကပ္ထား။ တင္ပါဘုရား တပည့္ေတာ္ ဂတိေပး ပါတယ္။


အဲဒီလို ဂတိခံခဲ့ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ခိုးလို ့မျဖစ္ဘူး။ သူေဌးကေနတစ္ဆင့္ဆရာေတာ္ သိသြားရင္မလြယ္ ဘူးေလ။ ဒီလိုနဲ ့ဆိုင္ပိတ္တဲ့ တေန ့ကၽြန္ေတာ္နဲ ့ခင္ေနတဲ ့အစ္ကိုၾကီးကိုေျပာမိတယ္။ 

**အစ္ကို ခင္ဗ်ားသူမ်ား ပိုက္ဆံေတြမယူပါနဲ ့လားဗ်ာ ပိုင္ရွင္ မသိပဲယူတာ မေကာင္းပါဘူး အဲဒါခိုးတာနဲ ့အတူတူပဲ ကိုယ္က်င့္တရားပ်က္ရာမက်ဘူးလား၊၊

** **ဟ ေမာင္ေမာင္ ကလဲ မင္းေတာ္ေတာ္ညံ့့တဲ့ေကာင္ပဲ မန္ေနဂ်ာ ကအစအားလံုးယူေနၾကတာ သူမ်ားမိုးခါးေရေသာက္လို ့မွကိုယ္မေသာက္ရင္ကိုယ္လူမိုက္ျဖစ္သြားမွာေပါ့ကြ မင္းလဲအဆင္ေျပသလိုသာလုပ္ငါသြားေတာ့မယ္**


ဒီလိုနဲ ့အစ္ကိုၾကီးထြက္သြားေတာ့ ဆရာေတာ္ေျပာတာကိုလဲ သတိရမိတယ္ *

*ဒကာေလးေမာင္ေမာင္ သူမ်ားမိုးခါးေရေသာက္လို ့လဲကိုယ္ လိုက္မေသာက္နဲ ့ေနာ္ၾကပ္ၾကပ္ သတိထား ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆံုးျဖတ္ခ်က္ တစ္ခွခ်လိုက္တယ္။ ဒီကိစၥသူေဌးသိသြားရင္ အားလံုး ဒုကၡေရာက္ ကုန္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲနာမည္ပ်က္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မန္ေနဂ်ာကိုေျပာျပဖို ့ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ လိုက္တယ္ ပိတ္ရက္တ စ္ရက္မွာ မန္ေနဂ်ာဆိုတဲ့ဦးေလးကို ကၽြန္္ေတာ္သြားေတြ ့ျပီး *


* ဦးေလး စားပြဲထိုးေတြအားလံုး ပိုက္ဆံခိုးေနတာ ကၽြန္ေတာ္ေတြ ့ရတယ္။အ ဲဒါဦးေလးေခၚျပီး ဆံုးမေပးပါလား ကၽြန္ေတာ္က အားလံုးေကာင္းေစခ်င္လို ့ လာေျပာျပတာပါ**

**ေၾသာ္ ေအးေအး မင္းဘယ္သူ ့ကိုမွ ေလွ်ာက္မေျပာနဲ ့ေနာ္။ မင္းစိတ္ထဲမွာပဲထား ဦးေလးသူတို ့ကိုေခၚျပီး ဆံုးမေပးမယ္သိလား**


**ဟုတ္ကဲ့ ဦးေလး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ *

ဒီလိုနဲ ့ ေနလာလိုက္တာ တေန ့မွာ --လာစားတဲ့ သူေတြကလဲမ်ား ေနတဲ့အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ ပုဂံေတြ သယ္လာ တံုး စားပြဲထိုး အစ္ကိုတစ္ေယာက္က အမွတ္တမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို မေတာ္တဆ သေဘာမ်ိဳးနဲ ့၀င္တိုက္ လိုက္ တယ္ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ထဲက ပုဂံေတြအားလံုး က်ကြဲကုန္တယ္။ လူေတြအားလံုးလဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၀ိုင္းၾကည့္ၾကတယ္ ရွက္လိုက္တာ မေျပာပါနဲ ့ေတာ့။ ဒါနဲ ့ပုဂံကြဲေတြ ကိုျမန္ျမန္ လိုက္သိမ္းျပီး ၾကမ္းျပင္ကို လဲသန္ ့ရွင္းေရး ျပန္လုပ္လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ့ မန္ေနဂ်ာက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခၚျပီး *


*ေမာင္ေမာင္ရာ ပုဂံေတြကို ေသေသျခာျခာသယ္မွေေပါ့ကြာ ခုေတာ့ကြဲကုန္ျပီ။ အလုပ္ကိုဂရုစိုက္မွေပါ့** ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေျပာမလို ့ပါးစပ္ အဟမွာ-- *

* ေတာ္ျပီ မင္းဘာမွျပန္ေျပာမေနနဲ ့လုပ္စရာရွိတာ သြားလုပ္ေတာ့ *

* ေၾသာ္ျပန္ေျဖရွင္းခြင့္ေတာင္ မေပးေတာ့ပါလား ေတာ္ေတာ္စိတ္ဆိုး သြားတာပဲ ဒီလိုနဲ ့လကုန္ရက္ လခထုတ္တဲ့ေန ့မွာ သူေဌးေရာက္လာျပီးကၽြန္ေတာ္တို ့အားလံုးကိုလခ ထုတ္ေပးတယ္ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခၚျပီး --


* ေမာင္ေမာင္ မင္းလုပ္လို ့ပုဂံေတြကြဲသြားတယ္ဆို မန္ေနဂ်ာက ေျပာေနတယ္ ဟုတ္သလား*

* ဟုတ္ပါတယ္သူေဌး * ** ျပီးေတာ့ သူတို ့အားလံုးကေျပာၾကတယ္ မင္းကအလုပ္ကိုၾကိဳးၾကိဳးစားစား မလုပ္ဘူတဲ့** ကၽြန္ေတာ္ သူတို ့အားလံုးရဲ ့မ်က္နွာကို လိုက္ၾကည့္လိုက္တယ္ ။အားလံုးမ်က္နွာ လႊဲ ေနၾကတယ္ ကၽြန္ေတာ္နဲ ့ခင္တဲ့ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ပဲ ၀မ္းနည္းေနတဲ့ မ်က္နွာနဲ ့ကၽြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ေန တာ သတိထားမိတယ္ 

သူေဌးက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆက္ေျပာတယ္ ** ဒါဆိုရင္သူတို ့အားလံုးကလဲ သေဘာမက်ဘူး ဆိုေတာ့မင္းကို ငါအလုပ္ဆက္ခိုင္းလို ့မျဖစ္ေတာ့ဘူး ေရာ့ဒီမွာ မင္းလစာ** သူေဌးကမ္းေပးတဲ့ လစာစာအိပ္ကေလးကို လွမ္းယူလိုက္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ သူေဌးက *


* တကယ္သာ ဆက္လုပ္မယ္ဆိုရင္ မင္းခြဲခဲ့တဲ့ပုဂံေတြရဲ့ တန္ဖိုးကိုမင္းေရာ္ရမွာ ဒါေပမဲ မင္းကိုငါဆက္မခိုင္းေတာ့ဘူး ဆိုေတာ့ အဲဒီ ပုဂံဖိုးေတြမျဖတ္ပဲ မင္းလစာအျပည့္ ငါေပးလိုက္တယ္** ** ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သူေဌး *


* ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပီးလွည့္ထြက္ လာခဲ့တယ္ ေနာက္ကေျခသံၾကားလို ့လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခင္တဲ့အစ္ကိုျဖစ္ေနတယ္ သူက ကၽြန္ေတာ့္ပုခံုးကို ဖက္ျပီး ။ ** မင္းေတာ္ေတာ္မိုက္တာပဲ ေမာင္ေမာင္ရာ ဘာျဖစ္လို ့မန္ေနဂ်ာကိုမွ သြားေျပာရတာလဲကြာ သူတို ့အားလံုးက အတူတူေတြခ်ည္းပဲကြ။ ဒါေၾကာင့္ အကြက္ဆင္ျပီးမင္းကို အလုပ္ထုတ္လိုက္တာ** ** ဗ်ာ တကယ္လား အစ္ကို **


** ဟုတ္တယ္ဒါေၾကာင့္မင္းကို အစ္ကိုေျပာခဲ့သားပဲ ဘယ္သူမွ မေျပာပါနဲ ့လို ့ သူမ်ား မိုးခါးေရေသာက္လို ့မွကိုယ္လိုက္ မေသာက္ေတာ့ ကိုယ္လူမိုက္ျဖစ္သြား တာေပါ့ကြာ *

* အစ္ကိုၾကီး စကားအဆံုးမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စကားတစ္ခြန္းေျပာျပီး ႏႈတ္ဆက္ထြက္လာခဲ့ပါေတာ့တယ္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့တဲ့ စကားကေတာ့။ ** ကၽြန္ေတာ္လူမိုက္ မိုးခါးေရ မၾကိဳက္ဘူး အစ္ကို *



Posted By - ko mg mg 





No comments:

Post a Comment