*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Wednesday, 9 July 2014

အရြယ္ နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ အို သြားေစႏိုင္ တဲ့ အစား အစာ (၃)မ်ဳိး

1024x1024_20140707_210414_328
 

ဘယ္သူ မဆို ကိုယ့္ အသက္ အရြယ္ထက္ ပိုျပီးေတာ့ ႏုခ်င္ ၾကတာ မဆန္း ပါဘူး။ အျပင္ပိုင္း အျပင္ အဆင္ နဲ႔ သင့္ အရြယ္ကို စိတ္ခ် လက္ခ် ဖုံးကြယ္ ထားလို႔ မရႏိုင္ ပါဘူး။ သင့္ အစား အေသာက္ ကို သင့္တင့္ေအာင္ စားသုံးျခင္း ကေန ယုံၾကည္ စိတ္ခ်မႈ ကို ရယူႏိုင္ပါတယ္။ 

လူ႔ ခႏၶာကိုယ္ ကို ႏုပ်ဳိေအာင္ ျပဳလုပ္ေပး တာ ကေတာ့ ဆဲလ္ေတြ ပါပဲ။ ဒါဆို ဆဲလ္ေတြ ကို ဘယ္သူက သတ္ေန လဲ။ အေျဖ ကေတာ့ ေသြးမွာ ပါတဲ့ သၾကားဓါတ္္ လြန္ကဲ မႈေၾကာင့္ ျဖစ္တာပါ။


 အဲဒါေၾကာင့္ သၾကား ဓါတ္မ်ားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပး တဲ့ အစား အေသာက္ေတြ ကို ေလ်ာ့စား လိုက္မယ္ ဆိုရင္ အိုမင္းျခင္း ကေန ကာကြယ္ေပး ရုံတင္မက… က်န္းမာေရး အတြက္လည္း တစ္ဖက္တစ္ လမ္းမွ အကူ အညီေပး မွာျဖစ္ပါတယ္။

ယခုေဖာ္ျပေပး ထားတဲ့ အစား အေသာက္ေတြ ဟာ ေသြး အတြင္း သၾကားဓါတ္ လြန္ကဲစြာ ျဖစ္ေပၚေစတဲ့ အစား အေသာက္ေတြ မို႔လို႔ ေလ်ာ့ျပီး စားသုံး ဖို႔ အၾကံေပး လိုက္ပါတယ္။

၁။ ဂ်ဳံ
၂။ သၾကား
၃။ ပဲပိစပ္ ႏွင့္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ အဆီ မ်ား

ကဲ အရြယ္တင္ႏုပ်ိဳ ခ်င္တဲ့ ပ်ိဳေမေတြ အထက္ မွာေဖာ္ျပ ထားတဲ့ အစား အေသာက္ေတြ ကို ေလွ်ာ့ စား ရင္း ႏုပ်ိဳ မႈကို ခံစားၾကည့္ လိုက္ပါလုိ႔။

 Lily on 2014-07-07
Ref:womenslife.today
Trend Myanmar

From...  
 



No comments:

Post a Comment