*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Friday, 15 August 2014

စိတ္ ဖိစီးမႈေတြ ဟာ ဒီလို အခ်ိန္ေတြမွာ သင့္ အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္

 

ေၿပးလိုက္၊ လႊားလိုက္၊ ပုန္းကြယ္ လိုက္ လုပ္ႏိုင္ေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့ မွ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္တဲ့ အရာေတြ ရွိေန ပါတယ္။ စဥ္းစားၾကည့္ေလ မနက္ မိုးလင္း တာနဲ႔ ဒီေန႔ ဘယ္ အလုပ္ေတြ ကို အၿပီး သတ္လုပ္ ရမယ္ ဆိုတာ မ်ိဳး၊ ဒါမွ မဟုတ္လည္း လက္ကိုင္ဖုန္း အသစ္ လဲဖုိ႔ ပိုက္ဆံ ရွာရမယ့္ ကိစ ၥမ်ိဳး စတာေတြ နဲ႔ သင့္ ရဲ႕စိတ္ ဟာ အရာ ရာေၾကာင့္ အၿမဲပူပန္ေနၾကရတာပါပဲ။ 
 
ဖိစီးမႈေတြ လည္း ရွိေန ရတာပါပဲ ။ ဒါေပမယ့္ ဒီ စိတ္ဖိစီး မႈေတြေၾကာင့္ သင့္ဘ၀ မွာ ေကာင္းက်ိဳး တစ္ခ်ိဳ႕ ကိုလည္း ခံစားႏိုင္ ပါတယ္။ အဲ့ဒါေတြ ကေတာ့ 
 
၁။ GYM ကစားတဲ့ အခါ ျဖစ္လာ တဲ့ စိတ္ဖိစီး မႈ

ကိုယ္လက္ လႈပ္ရွားမႈ တစ္ခုခု လုပ္တဲ့ အခါ၊ ဒါမွမဟုတ္ GYM ကစားတဲ့ အခါ သင့္ စိတ္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့ စိတ္ဖိ စီးမႈေတြေၾကာင့္ သင္ဟာ ပိုကစား ပါလိမ့္မယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွာ ရရွိ လာမယ့္ အေျဖဟာ သင့္ အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးေတြ ပဲေပါ့။ ဒီ စိတ္ဖိ စီးမႈေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ မွာ six-pack ခပ္ျမန္ျမန္ ျဖစ္ မလာရင္ ႀကိဳက္ သလိုေျပာ။


၂။ အလုပ္ခြင္ က စိတ္ဖိစီး မႈ

ေအာင္ျမင္တဲ့ လူတုိင္း ဟာ တြန္းအားေတြ၊ စိတ္ဖိစီး မႈေတြ ဒဏ္ ကို ခံခဲ့ ရတာခ်ည္း ပါပဲ။ ကိုယ့္မွာ ၿပိဳင္ဘက္ေတြ ရွိ လာရင္ သူတုိ႔ ကို ဘယ္လို အႏိုင္ပိုင္း ရမလဲဆိုတဲ့ စိတ္ဖိ စီးမႈေတြ ကို ေက်ာ္လြန္ႀကိဳး စားႏိုင္ မွ ေအာင္ျမင္မႈ ဆိုတာကို ရရွိ မွာပါ။ 
 
အလုပ္ ပင္ပန္းၿပီး စိတ္ဖိစီး မႈေတြ ရွိေနတာ ကိုက သင္ဟာ အလုပ္မွာ ေပါ့ေပါ့ေနတတ္တဲ့ သူမဟုတ္ဘူး၊ တာ၀န္ယူ တတ္တဲ့ သူဆိုတာ ထင္ရွားေန ပါတယ္။ ဒီ အခ်က္ကို ကိုယ့္ေဘး က လူေတြ ကလည္း သတိျပဳ မိမွာပါ။ ဒီ ဖိစီးမႈေၾကာင့္ သင္ဟာ လုပ္ရည္ ကိုင္ရည္ ပိုရွိ လာမယ္၊ အထက္ အရာရွိ ရဲ႕ သတိျပဳျခင္း ကို လည္း ခံလာ ရမွာပါ။

၃။ ၿပိဳင္ပြဲေၾကာင့္ ခံစား ရတဲ့ စိတ္ဖိစီး မႈ

ဘယ္အရာ ကမွ အလြန္ အကၽြံ ဆိုရင္ မေကာင္းေတာ့ ပါဘူး။ သင္ဟာ သင့္ ၿပိဳင္ရမယ့္ ၿပိဳင္ပြဲေၾကာင့္ စိတ္ဖိ စီးမႈ ခံစားေနရ တာ သဘာ၀ က်ပါတယ္။ အလြန္ အကၽြြံ စိတ္ပူတာ မ်ိဳး မဟုတ္ပဲ သာမာန္ စိတ္ဖိ စီးမႈျဖစ္ တာ ဆုိရင္ သင္ဟာ အားထုတ္မႈ ပိုင္းမွာ ျမင့္မား လာပါလိမ့္မယ္။ ၿပိဳင္ဘက္ေတြ ကေပး တဲ့ ဖိစီး မႈေၾကာင့္ လည္း သင္ဟာ အႏိုင္ ရသြားတာ မ်ိဳးေတြ ႀကံဳေတြ႕ ရပါလိမ့္မယ္။

၄။ေနအိမ္ မွာ ခံစား ရတဲ့ စိတ္ဖိစီး မႈ

အခ်က္ (၃) မွာ ေျပာခ့ဲ သလိုပါပဲ။ စိတ္ဖိစီးမႈ ကို အလြန္ အက်ဴ း စားေနရ တာမ်ိဳး မဟုတ္ပဲ ခံစား သင့္ သေလာက္ သာ ခံစားေနရတာ ဆိုရင္ ဒါဟာ ေကာင္းတယ္ လို႔ေတာင္ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ သင္ စိတ္ဖိစီး တဲ့ အခါ သင့္ ခႏၶာကိုယ္ ကေန ေဟာ္မုန္းေတြ ထုတ္လႊတ္ေပး ပါတယ္။ ဒီ အခ်က္ျပတာေတြ ဟာ ဦးေႏွာက္ က ပို႔လႊတ္ လိုက္တာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ သင့္ရဲ႕ မွတ္ဥာဏ္ ကို ပိုမုိျမင့္ မားေစပါတယ္။

၅။ စာသင္ခန္း ထဲမွာ ခံစား ရတဲ့ စိတ္ဖိစီး မႈ

မနက္ျဖန္၊ သန္ဘက္ခါ စာေမးပြဲေျဖရေတာ့မယ္။ ခုထိ စာတစ္လံုး မွ မရေသး တာေၾကာင့္ စာသင္ခန္း ထဲ ဖိစီးမႈ ဒဏ္ေတြ အလူး အလဲ ခံစားေနရတာ မ်ိဳးကေတာ့ သင့္ အတြက္ ေကာင္းက်ိဳး ရွိခ်င္မွ ရွိပါ လိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ စာသင္ခန္း ထဲမွာ စာေလ့ လာရင္း ရရွိ လာတဲ့ ဖိစီးမႈ ကေတာ့ လံုး၀ ဖိစီးမႈ မရွိတဲ့သူေတြ ထက္ စာရင္ သင္ဟာ ပိုမိုေတာက္ပ တဲ့ အနာဂတ္ ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္လိမ့္မယ္ ဆိုတာ ႀကိဳတင္ေဟာကိန္း ထုတ္ ထား သလိုပါပဲ။

Ref:mensxp.com
 
 ေမေသာ္ 
Trend Myanmar
 
From...Myanmar Online News
 
 
 


No comments:

Post a Comment