*** ၇င္ခြင္လမ္း သို႔ လာေ၇ာက္လည္ပတ္ ေလ႔လာၾကသူ မိတ္ေဆြအားလံုး စိတ္၏ ခ်မ္းသာၿခင္း ကိုယ္၏ က်မ္းမာၿခင္းတို႔ႏွင္႔ ေအးခ်မ္း ၿပည္႔စံုနိုင္ၾကပါေစ ***

Saturday 6 September 2014

နဂါးေစာင့္ေစာင့္ နတ္ေစာင့္ေစာင့္ မပါ မျဖစ္ေသာ အဆင့္မ်ား



ေခါင္းေလာင္းၾကီး ဆယ္ယူရန ္ၾကိဳးပမ္းေနၾကျခင္းကို အဓိပၸါယ္ မရွိ ေခါင္းေလာင္းလည္း တကယ ္မရွိဟု တခါမွ မေျပာပါ။ က်ေနာ္တို႕ အားမလို အားမရျုဖစ္ေနသည ္မွာ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ား၏ တြက္ခ်က္မွဳ အစီအစဥ္မ်ား စနစ္တက် မရွိပဲ ဂမၻီရ လိုလို နဂါးေတ ြနတ္ေတြ ကူညီေန သလို ရိုးသားေမွ်ာ္လင့္ေနေသာ သူေတြကို ေလွ်ာက္ေျပာတာ ကို လံုး၀လက္ မခံႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္။

ဤမွ်ေလးလံျပီး ျမစ္ၾကမ္းျပင္ ရြံ႕ႏြံထဲ ႏွစ္ ၄၀၀ ျမဳပ္ေနေသာ ေခါင္းေလာင္းၾကီး ကို ဆယ္ယူရန္
အတြက္ ျဖစ္သင့္ေသာ နည္းလမ္း (Method Statement) ကို ၂၀၁၂ က က်ေနာ္ သူငယ္ခ်င္း Civil Engineer ကိုေနမင္းဟိန္း က အင္ဂ်င္နီယာ ညီလာခံ မွာ တင္ျပခဲ့ဘူးသည္။


စာမ်က္ႏွာ (၃၀)ေက်ာ္ ရွည္လ်ားေသာ သူ၏ အစီရင္ခံစာ ထဲက ပံု ( 11) ပံုူေလာက္ ကို ေကာက္ႏွဳတ ္ကာ ျမန္မာလို သာမန္ လူမ်ားနားလည္ေအာင္  က်ေနာ္္ ျပန္ရွင္းျပေရးျပ ပါမည ္အစီအစဥ္ အတိုင္းၾကည့္ေစခ်င္ ပါသည္။ (၁၁) ပံု ကုန္ေအာင ္ၾကည့္ပါ။

ျဖစ္နိုင္ေျခ (၂) ခ ုအနက္ သဲႏ ြံထဲမွာ ျမဳပ္ေနဖို႕က ပိုမ်ားေပရာ ရွိႏိုင္ေသာေနရာက ို သတၳဳ ( metal) မ်ား ကို detectလုပ္ႏိုင္ေသာ ဘူမိ ရူပ အသံလွိဳင္းျပန္ဖမ္း ယူျခင္းနည္း ( Seismic sonic rador surveying) မ်ားျဖင့္ ေနရာကို တိက်ေအာင္ အရင္ရွာရမည္။


 ေနရာေသျခာေသာ အခါ ေခါင္းေလာင္း အေပၚရွိ နံေဘး ရွိ သဲ မ်ားကို ဒီတိုင္း  သယ ္မထုတ္ေနလို႕မရ။ (သည္မွ် ထူေအာင္ အုပ္ေနသာ သဲ မ်ားကိုေက်ာ္ကာ ေခါင္းေလာင္း ကိုယ္ထည္ကို ေရငုပ္သမား မည္သို႕စမ္းမိသည္ မသိပါ ။)

 ေဘာင္ခတ ္မထား ပါက သဲႏွစ္ မ်ားက ျပန္က် ျပန္အုပ ္သြားမည္သာ ျဖစ္သျဖင့္
 Temporary Cofferdam (Retaining walls/ sheet piles..etc )  မ်ားခတ္ကာ ပတ္ပတ္လည္ ရွင္း သြားေအာင္ အရင္ ျခစ္ထုတ္ ရ (dredge) မည္။





ျခစ္ထုတ္ ကေလာ္ယူ လာေသာ သဲမ ်ားကို dredging barge ျဖင့္ သယ္ကာ ေ၀းရာမွာ သြားျပန္သြန္ ခ် ရမည္။ ၾကိဳးခ်ည္ေႏွာင္ ရမည့္ေနရာ hooks ႏွင့္ ခ်ည္ေႏွာင္မည့္ နည္းစနစ္ တို႕ကို အေသအခ်ာ တြက္ခ်က ္လုပ္ေဆာင္ရမည္  (ဒါေတာင္ ေနာက္က်ိေနေသာေရေအာက ္မွာ လုပ္ၾက ရမည္မွာ အလြန္ ခက္ခဲ ပါလိမ့္မည္။

 စင္ကာပူ မွာ ကုန္းေပၚ မွာ သာမန္္ ၃-၄ တန္ အေလးခ်ိန္ေလး ပစၥည္း တင္ဖို႕ၾကိဳးခ်ည္ၾက  တာေတာင ္Lifting supervisor / safe work load..etc) ေတြ ဘာေတြနွင့္  ရွဳတ္ယွက္ ခတ္ေနသည္) ေခါင္းေလာင္းၾကီး မွာ ခ်ည္စရာ ဆိုလို႕ ထိပ္က ကြင္းတခုသာ ရွိသည္။


ကိုယ္ထည ္မွာ သိုင္းပတ္ ခ်ည္ရေအာင္ ျမင္သာ ထင္သာ ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး ကုန္းေပၚ မွာ မဟုတ္ေပ။ ထို (ပုစြန္တုပ္) ကြင္း သည္ပင္ ေဆြးေျမ့ေနေလာက္ျပီ။

ေခါင္းေလာင္းၾကီး တန္ ၂၉၀ ဆိုသည ္မွာ နည္းနည္းေနာေနာ မဟုတ္ ။ ေရွးက သမိုင္း ဆရာေတြ
 ခ်ဲ႕ကား တာ မဟုတ္ဘူး ဆိုလွ်င္ ေလယာဥ ္တစ္စီး စာေလာက္ေလးေနျပီ။


ျပီးမွ ေလဘူေဘာင္း မ်ား  တပ္ဆင္ ထားေသာ ေဖာင္ေပၚ သို႕ အေလးခ်ိန္ အေသအခ်ာ တြက္ထားေသာ ကရိန္းျဖင့္ မတင္ရမည္။ ျပီးမွ ကုန္းေပၚသို႕သယ္ရမည္။ ေရႊတိဂံု ဘုရားလမ္း ကမ္းနားလမ္း တို႕က အေလးခ်ိန္ ခံႏိုင္ ရဲ႕လားေတြးရ ဦးမည္။

ေရၽြတိဂ ံုရင္ျပင္ေရာက္သည ္အထိ ရထားလမ္း သီးသန္႕ေဖာက္ရမည္။ .ခုေျပာသည္ မွာ မပါမျဖစ္ေသာ
 အဆင့္ မ်ားကို အၾကမ္း တင္ျပျခင္းျဖစ္သည္.။ အေသးစိတ ္တြက္ခ်က္မွဳ မ်ားစြာ လိုအပ္သည္။
မဟုတ္ ပါက လမ္းတြင္ ေနာက ္တခါ ျပန္ျပဳတ္က် ဒုကၡ မ်ားဘြယ္ရာ ရွိေပသည္။





From...Search Myanmar
 
 

No comments:

Post a Comment